Górne przednie wahacze unibol i rzymska śruba by mi się przydały
gariel W skrócie w porównaniu unibole z poliuretanami
- unibole posiadają większą możliwość pracy na dużych nierównościach - zawieszenie jest bardziej "elastyczne" - lepsze wykrzyże i mniejsze "napięcia" na elementach / połączeniach w zawieszeniu / wahaczach
- poliuretan jest sztywniejszy
- unibole są w praktyce bardziej podatne na zużycie w naszych warunkach terenowych - piasek / błoto / woda / niskie temperatury
- poliuretan jak jest dobrze spasowany / wstępnie nasmarowany i wykonany z odpowiedniej mieszanki te warunki nie mają wpływu na jego pracę - czasami w niskich temperaturach mogą skrzypieć
- unibole wymagają obsługi - po wypadach w teren obowiązkowo trzeba je dobrze wymyć z brudu bez konieczności demontażu + nasmarować kalamitkami
- poliuretan tego nie wymaga
- unibole jak dostaną luzu możne w łatwy sposób skręcić / wymienić elastyczne wkładki lub całe środki ( 2 wkładki + kulka )
- poliuretan jak dostanie luzu można też w łatwy sposób zdemontować i wymienić poszczególne elementu. Jeżeli połówki poliuretanu nie są popękane / powyrywane można zastosować nadwymiarową tuleje do skasowania luzów.
- unibole polecam do zawieszeń powyżej 3.5" do jazdy wolnej mocno technicznej w terenie ... a nie typowo miejskiej ... i dla ludzi którzy dbają o swój sprzęt ... a nie katują do puki się coś "rozsypie" i wymiatają na żwirowniach / polach po 100km/h
- poliuretan dobrze sprawdza się w mieście ( bardzo dobre prowadzenie samochodu ale kosztem komfortu ) i do wymiatania po bezdrożach do odcięcia
Ja mam pytanie: otóż wj z liftem 2,75 cala planuje wymianę wahaczy na regulowane i może podkladki 1". Jakie te wahacze najlepiej? I ile by to kosztowało?
Pozdrawiam
kubon Do WJta do jazdy na co dzień + delikatny teren ? Jak tak to polecam na poliuretanie.
- dolne przednie i tylne są po 440,- za komplet ( 2szt ) - czyli jakieś 850,- na auto
- górne przednie - 390,- za 2szt
... dostępne od ręki
O opinie możesz spytać kilku kolegów z forum którzy śmigają WJkami na moich wahaczach z poliuretanem ...
Uhcok ma komplet od 4 miesięcy już z tymi nie trzeszczącymi poliuretanami
[ Dodano: 2012-10-23, 23:50 ]
MłoteK 75 ... przepraszam ale mi gdzieś umknął ten Twój wpis ... działamy coś na poważnie z tymi wahaczami
WAGONEER,
A co jest potrzebne do XJ coby go tak na 3" zrobić? Auto z 2.5 Pb pod maską i tak pół na pół do jazdy i trochę do zabawy. Dasz rade mi to wycenić i czy będę to w stanie sam założyć??
Dzięki! W takim razie pewnie taki zestaw właśnie wleci niedługo jak kasę zbiore! Bo przy lifcie 4" to już wiecej trzebaby pozmieniac?
z wahaczy jestem b.zadowolony, w życiu bym nie zamienił na orginały
soopel1978 ... pozwolisz że jutro Ci puszczę coś na PW ... najlepiej gdybyśmy zdzwonili się jeszcze jakoś od rana żebym wiedział jakie masz oczekiwania
WAGONEER napisał(a):soopel1978 ... pozwolisz że jutro Ci puszczę coś na PW ... najlepiej gdybyśmy zdzwonili się jeszcze jakoś od rana żebym wiedział jakie masz oczekiwania
Spoko jutro zadzwonie. to pogadamy i coś ustalimy.
Regulowany panhard do WJ, jak tam idzie produkcja?
Powiedz jeszcze, do liftu 2" WJ, co byś polecił? Spężyny i amory będę miał. I tak muszę działać, bo kupiłem WJta po taniości ze sworzniami i tulejami nietykanymi chyba od nowego... A auto chcę przed zimą zrobić.
WAGONEER napisał(a):MłoteK 75 ... przepraszam ale mi gdzieś umknął ten Twój wpis ... działamy coś na poważnie z tymi wahaczami
Jeszcze muszę przemyśleć sprawę jak coś to się jeszcze odezwę
michalf Do 2" to nie wiele potrzebujesz ... tym bardziej jak będziesz montował OME albo IronMen,a - tam wyjdzie nie całe 2"
... ale nie ma innej alternatywy na dobre 2". Najwyżej później dołożysz kompensacje na podkładce +1"
... jak Ci coś jeszcze gotówki z pakietu startowego zostanie to służę kompletem wahaczy
WAGONEER, a co z nylpelkami do mocowania odpiętych stabilizatorów do RE o których rozmawialiśmy?
toddy ... dobrze że przypomniałeś
Jutro szukam