Ra-v, najlepsiejszy zestaw pod słońcem
Zakładasz co dostajesz i wszystko gra
Zakładałem ten zestaw, ale dołożyłem reg. panharda na przód i blaszkę do zmiany mocowania tylnego panharda, żeby ładnie ustawić mosty.
Ra-v
Do ustawienia w 100% pełnej geometrii zawieszenia jest konieczność przestawienia / przedłużenia TrackBar'ów. Jest kilka sposobów:
- przedni można założyć regulowany ( 370,- ) lub zmienić mocowanie na moście ( 10 minut pracy + wiertarką z wiertłem 10mm ) jeżeli końcówka na oryginalnym drążku jest jeszcze OK i Jeep nie będzie mocno traktowany w terenie !
- tylny można założyć regulowany ( 400,- ) / przerobić na regulowany ( 150,- ) / zamontować podwyższenie drążka na moście ( około 95,- )
[ Dodano: 2013-02-28, 10:17 ]
Czy odpisałem na wszystkie PW
... jak nie to przepraszam i proszę o telefon na moją komórkę
WAGONEER, rozpinane laczniki do ZJ/ZG poliftowy, lift 5' szukam
TYPHOON Nie mam i nie robię jak na razie
WAGONEER, potrzebne polibushe do dolmych waczaczy XJota
Witam. Potrzebóje amory na tył do liftu 6". Sa dostępne. pacjent cherokee 91 rok. Pozdro.
mlody401 ... amorki nie u mnie - nie posiadam
mlody401 napisał(a):Witam. Potrzebóje amory na tył do liftu 6". Sa dostępne. pacjent cherokee 91 rok. Pozdro.
Pisz do oscara ,może mieć takie
marek k ... jak tam wahacze ?
Flame ... jak tam wahacze ?
michalf ... jak tam drążek ... nadal się rozkręca ?
WAGONEER napisał(a):marek k ... jak tam wahacze ?
,a własnie dzisiaj założyłem 6.04 sprawdze na rajdzie jak robią w terenie na asfalcie jest dobrze
WAGONEER ja poproszę podkładki pod sprężyny +2" do xj-ta w komplecie z podstawkami odbojów
, reszta poszła na pw