Jestem kolejnym zadowolonym Jeepowcem który z warsztatu WW wyjechał samochodem podniesionym o 3,5 cala.
Dla starego (w pełni oryginalnego jeszcze z Ameryki) zawieszenia był to ostatni dzwonek ponieważ po demontażu np wahacze rozsypały się w rękach.
A teraz wszystko już nowiutkie i eleganckie.
Seba masz na stanie dystans do sierżanta do WJ 45 mm ?
Jak tak to daje dane do wysyłki na PW.
[ Dodano: 2014-08-20, 11:32 ]
Coś go chyba to WKU wciągnęło na dobre...
Ta jasne
Już jestem ... musiałem się "psychicznie" nastawić na powrót do rzeczywistości ... i odebrać 47 PW
Które tematy jeszcze aktualne ? ... zawsze można zadzwonić - to zdecydowanie lepszy sposób na szybki kontakt ze mną
WAGONEER, Interesuje mnie cena kompletnego zestawu na 2,5" do XJta, podkładki przód itd, ta sama opcja jak z pierwszego postu, chciał bym zostawić seryjne amorki ew przedłużki do nich bo mi troche pupa klapła
Czy masz moze w ofercie Long Arm do Zj jesli tak to jaka jest ich cena interesuje mnie przod i tyl
FabiusXJ
Ważne pytanie ... w jakim stanie są resory w Twoim XJcie ?
Jeśli są mocno klapnięte to należy podjechać do kowala żeby dołożył po jednym długim piórze pod główne lagi i wszystko wyklepał żeby auto stało ciut wyżej niż przód po dołożeniu podkładek. Koszt takiej modyfikacji około 550-650,- w Twoich okolicach + nowe klamry z nierdzewki do spięcia resorów - 80,-
Jeśli resory są jeszcze OK to można zastosować same lagi dające około 2.5-3" - 390,- z klamrami z nierdzewki do spięcia resorów.
Reszta części to:
- przednie podkładki na 2.5" - 165,-
- przednie przedłużki amorków na tulejkach - 43,- / na widełkach + nowe tulejki poli w oczka oryginalnych amorków - 125,-
- tylne przedłużki amorków na widełkach przykręcane do karoserii + nowe tulejki poli w oczka oryginalnych amorków - 125,- ( przedłużek na tulejkach raczej tam nie polecam)
- zestaw przedłużeń odbojów na tył i przód do 2.5" - 140,-
- przewody hamulcowe z przodu można we własnym zakresie obniżyć ale przy oryginalnym wahaczu nie naciągają się do końca na wykrzyżach
- tylny przewód hamulcowy można odkręcić od mostu żeby się nie napinał
- jak TrackBar za mocno przeciągnie most na lewo to można przewiercić nowy otwór w mocowanie na moście.
Ceny podałem brutto. Wszystko dostępne od ręki.
W razie pytań dzwoń ! 502 102 502
[ Dodano: 2014-09-10, 10:07 ]
zimnylm Nie produkuje Long Armów do sprzedaży i indywidualnego montażu. Polecam kilku innych kolegów z forum którzy kompleksową montują to u siebie lub wysyłają do klienta do indywidualnego montażu. Szukaj tematów w tym dziale i w warsztacie pod ZJtem.
WAGONEER kontaktowałeś się z Iloną?
WAGONEER, Dzięki za cenne informację, stan lagów zweryfikuję i wtedy będę wiedział czy klepać czy dokładać, w razie czego mam Twój nr
fryzjerXJ Tak
FabiusXJ Jak byś coś potrzebował to daj znać
Kilka nowych "odświeżonych" fotek części i zestawów.
Zestaw przednich wahaczy do WJta
Komplet dolnych wahaczy na unibolu do XJ ZJ TJ
Końcówki do górnych wahaczy na unibolu do XJ ZJ TJ WJ JK
Wzmacniane łączniki stabilizatorów w czterech wymiarach do różnych modeli - poczynając od XJta kończąc na XK, od 3.5" do 7.5"
Zestaw "rozszerzony" na poliuretanie do liftu na 2" do WJta
Cena NOWEGO kompletu - 642,28 netto / 790,- brutto
Zestaw podstawowy na poliuretanie do liftu na 2" do WH / XK
NOWA niższa CENA ! Komplet podkładek 2" do WH i XK kosztuje aktualnie TYLKO - 317,07 netto / 390,- brutto
Dokładne ceny pozostałych elementów na pierwszej stronie w pierwszym poście.
W razie jakichkolwiek pytań dzwońcie lub piszcie
Kliny resorów są tylko na 4 stopnie?
Rozumiem że sie odezwiesz?
aruś Tak
fryzjerXJ Dostałem "listę życzeń" i przygotowuję się do ich spełniania