Tylko Jeep Klub Polska

Pełna wersja: Jaskier: warsztat obok 3M - Pruszcz Gdański
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Mam tutaj swój kącik, bo jestem uczciwy. I skoro z powodu obecności na Tym forum mam klientów, to uważam, że należy się "temu misiu" działka. Więc mam płatny kącik, a admin ma na utrzymanie sprawności strony. I wilk syty i owca zjedzona.... Coś pokręciłem?



Do rzeczy:



Naprawiam samochody. Bo lubię. I nie chodzi tu o hardcorowy ofrojd, bo speców od ofrojdu to wokół 3M jest do bólu. Owszem, znam się conieco na tym, ale wolę generalnie ciężkie roboty, których inni nie chcą - silnik, skrzynie (w tym naprawa wiskoz w ZJ), etc. Robię wszystko: plastikowe dupowozy, klasyczne RWD sprzed 30lat, ofrojdowe wynalazki, dostawczaki. Wystawiam FV.



W rzazie czego dzwonić - tel 501-siedemset jedenaście-232 w godzinach 9-16 od PN do CZ (proszę nie dzwonić w piątki - to dzień wariata, zawsze na ciśnieniu).  Jak nie odbieram, to próbować później, SMSy odczytuję wieczorem lub za parę dni.





Urzęduję w Pruszczu Gdańskim na Słowackiego siedemdziesiąt, telefon powyżej

Zapraszam.







Uwaga! Zdarzają się czasem prośby o wydumki. Owszem, mogę zrobić wszystko, tylko pięciozłotówki nie ścisnę tak, żeby się orzełek posrał. Ale... Jak pada hasło "wydumka" to proszę skreślić ze swojego słownika słowo "termin". Czytajcie uważnie moją sygnaturę. Nie ukrywam jaki jestem.



Jako, że zainteresowanie WISKOZAMI  spore, toteż żeby wszystkim przez PW nie tłumaczyć, napiszę tu co i jak:

Reanimację wykonuję  w trzech opcjach:

1. naprawa dostarczonej wiskozy klienta

2. wymiana wiskozy (i tak wymaga uprzedniego rozcięcia dostarczonej wiskozy żeby sprawdzić co to faktycznie jest, bo przez lata napraw, czy to z głupoty, czy z niewiedzy - często są pozakładane niewłaściwe wiskozy)

3. sprzedaż wiskozy. Najmniej lubię tę opcję, ponieważ muszę później kupować wiskozy do regeneracji, czyli mrozić kasę. A tego nie lubi żaden przedsiębiorca. Pieniądz w bezruchu nie zarabia.



Specjalna informacja dla posiadających ZJ po lifcie czyli reduktor 249OD:



http://www.jeep.org.pl/forum/thread-3557...#pid881556



Proszę przeczytać (mój post który wyskoczy w tym linku jako pierwszy), zanim podejmiecie decyzję o interesach ze mną.





Żeby było jasno i przejrzyście, wklejam sznurek do swojego profilu na alledrogo, tam zawsze jest wystawione wisko:

https://allegro.pl/uzytkownik/jaskrucha





MANUALE (to dla niedowidzących, bo ciągle ktoś marudzi, że nie widzi...)

Czasem potrzeba jakichś instrukcji, a że ryję za nimi w necie, toteż mogę się podzielić tym co za darmochę z sieci ściągnąłem. Na chomiku trzeba znaleźć konto "jaskrucha" i tam w folderze "manuale do rzepa" znaleźć interesujące rzeczy. W miarę dostępu do sensownego netu (w warsztacie mam żenującą bezprzewodówkę) podrzucam tam kolejne instrukcje.

[Obrazek: jaskrucha.gif]

Światłowód mi podciągnęli, to macie nową porcję. Duuużą porcję.



Ja wiem, że to nic nikomu nie robi, ale przyjemnie mi będzie, jak ściągniesz sobie manuala i klepniesz mi punkt reputacji. Będę wiedział, że moje godziny w necie komuś się przydały.











parę zdjęć z warsztatu:



Tak zajmuję się zwrotnicami, żeby ładnie hamowało.



[attachment=11976]

[attachment=11977]



Takie mosty czasem robię:



[attachment=11978]



Takie hamulce robię:



[attachment=11979]

[attachment=11980]
Witam. Byłem dziś u kolegi Jaskiera na wymianie "lekko zużytej" wiskozy w reduktorze Generalnie nie dało się samochodem zaparkować itp. Po przyjeździe na miejsce od razu zabrał się za moje auto. Atmosfera bardzo sympatyczna. Generalnie Jaskier ma ogromną wiedzę nie tylko teoretyczną ale i praktyczną. Bez zbędnych nerwowych ruchów poradził sobie z wiskozą w mgnieniu oka. Nowa sztuka była gotowa i czekała na mnie na półce. Mam do kolegi około 40 km ale już dziś mu zapowiedziałem, że jak tylko coś konkretnego będę miał do wymiany to do niego wpadam. Polecam ten warsztat. Wszystkie potrzebne klucze i cała reszta z wyposażenia warsztatowego. Jestem mega zadowolony, więc jeszcze raz polecam no i do zobaczenia Cool
Jaskier, jakieś dane firmy wrzuć by było wiadomo do kogo słać fanty, pesos etc.
Byłem we czwartek u Kolegi, mimo, że był mocno zajęty nie odesłał mnie i pomógł przy instalacji przyczepy, profesjonalnie zamontował gniazdo - jednym słowem uratował dupsko.
DZIĘKUJĘ I POLECAM!
Widzę ze kolega ma dobre opinie. Fajnie ze jest ktoś kto wkłada serce i robi to z pasji a nie z przymusu. Jeśli nie ogarnę mojego Jeepka bo niestety padł mi w Niemczech i to jeszcze w czarnej d... e . Znalazłem tam jakiegoś mechanika. No ale czy da sobie rade to nie wiem. Jeśli nie to to mam już kontakt do ciebie . Pozdrawiam wszystkich ??
potrzebuję wymienić rozrząd w skodzie 3.6 V6 rok 2010 - da radę ?
Widzisz, subskrypcja mi się wyłączyła i nie widziałem posta. Rozmawialiśmy przez telefon, ale następnego dnia mi zdechł i nie mam znów Twojego numeru ani VINu od skodillaka. Podeślij jeszcze raz.
"Mam tutaj swój kącik, bo jestem uczciwy." - Tak przyznać należy ,że jeszcze koleżeński pomocny i szczery. Dzięki .... kilkukrotnie pomogłeś mi telefonicznie czy to przy ZJ czy to przy ZG .
W końcu nie wytrzymałem i musiałem napisać ten post pochwalny. Mało jest teraz takich normalnych uczciwych osób i moim zdaniem tym bardziej zasługują na pochwałę.
Jaskier - dzięki za to że jesteś a Twoją Pasją są te POJEEPANE AUTA Z DUSZĄ Smile Smile Smile
Gdzie jest przekaźnik ASD w ZJ przedlift ?
manual ZJ 1993 rozdział 8W strona 9 nazywa się Automatic Shutdown
Shocked Shocked Shocked ????
Cofnij sie do samej góry, znajdź napis manuale i postępuj zgodnie z instrukcją.
Przekaźnik jest pod maską, na dekielku jest opisane.
Jaskier jak możesz daj numer do siebie
Mało zostało na Świecie takich ludzi jak Jaskier. Ciągle mu dupę Very Happy zawracam - zawsze chętny do pomocy. Można wiele się nauczyć od faceta i sympatycznie pogadać. Polecam ten warsztat jak mało który inny.
To fakt tylko zemną ma gorzej bo ja totalnie zielony jestem
Stron: 1 2