Tylko Jeep Klub Polska

Pełna wersja: ZmienOlej.pl - Oferta specjalna dla wszystkich Jeepnietych
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Witam serdecznie.

Prowadzę ogólnopolski sklep internetowy i stacjonarny http://www.zmienolej.pl
W zakładce kontakt jest nasz adres.

Specjalizujemy się tylko i wyłącznie w najwyższej klasie światowej olejach silnikowych, przekładniowych dodatkach do olejów i paliw.

Mamy w ofercie układy hamulcowe EBC

Dla każdego Jeepnietego który zaloguje się na naszej stronie www.zmienolej.pl mam specjalny kupon rabatowy po wpisaniu którego wszystkie ceny na sklepie zostaną obniżone o 5%.
Aby uzyskać kod rabatowy proszę o wiadomość priv.

Jesteśmy dystrybutorami olejów marki Amsoil.
Oleje tej firmy są uznawane na świecie jako jedne z najlepszych o czym świadczą testy, opinie klientów i wyniki badań.

Dodatkowo jesteśmy dystrybutorami olejów i smarów marki Millers Oils zaliczanego do jednego z najlepszych producentów olejów do silników i skrzyń również tych używanych w motorsporcie.
Ponad 50% zawodników w Polsce jeździ w sporcie na produktach Millers Oils.

Alternatywnie polecamy oleje Fuchs który produkuje oleje na pierwszy montaż do ok. 70% producentów silników, skrzyń oraz amortyzatorów.

Na koniec mam ofertę spoecjalną dla każdego kto szuka doskonałych hamulców firmy EBC.
Tutaj mamy doskonałe ceny i doradztwo w tym zakresie.

Jeśli ktoś jest z Krakowa okolic zapraszam do sklepu a każdemu innemu oferujemy wysyłkę kurierem w ciągu 12 godzin.

Staramy się profesjonalnie dobrać olej do każdego silnika, skrzyni, dyfra czy to w aucie rajdowym czy wyprawowym, dobrać hamulce do stylu jazdy itp.

Zapraszam do zadawania pytań, liczę że poprzez profesjonalne doradztwo dobierzemy najlepsze oleje do każdego samochodu każdego Jeepnietego.

Na szybko:

Jeden z najlepszych olejów przekładniowych ATF +4 który powoduje że jako jedyny na świecie oferuje taką kulturę pracy i nie przegrzewanie się skrzyni

http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje/prz...46l-detail

Cena dla Jeepnietego za 1 butelkę quartową 0.946L - 42zł brutto z VAT-em.

Info ze strony producenta:

http://www.amsoil.com/shop/by-product/tr...ion-fluid/

[Obrazek: ReserveProtectionAgainstHeat.jpg]

Inny olej Amsoil ATF do najnowszych aplikacji gdzie wymaga się uwaga Ford MERCON® LV, SP; GM DEXRON® VI; !!

http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje-prz...46l-detail

Info ze strony producenta :
http://www.amsoil.com/shop/by-product/tr...ion-fluid/

Cena dla Jeepnietego za 1 butelkę quartową 0.946L - 42zł brutto z VAT-em.

Dodatek BG LSI tłumiący drgania również w dyferencjałach o ograniczonym poślizgu .
Preparat BG LSII może być stosowany z dowolnym smarem przekładniowym w układach z ograniczonym poślizgiem. Jest to również doskonały preparat do eliminowania drgań w układach stałego napędu na cztery koła. Składniki preparatu BG LSII sprawiają, iż praca przekładni dyferencjału jest płynna i cicha, a dodatki zawarte w smarze przekładniowym działają ze zwiększoną skutecznością.
Jeden z najlepszcyh środkó na świecie zamiast innych domieszek do ukłądów wymagajacych olejów z LS.

Info ze strony producenta:
http://www.bgprod.com/catalog/drive-line...ncentrate/

[Obrazek: 42pre_63230e26903d049.jpg?resize=202%2C500]

Cena dla Jeepnietego za jedną butelkę 65zł brutto.

Najlepszy na świecie olej do kazdego Hemika klasa 5W20 niwelujący charakterystyczne cykanie na innych olejach.

Amsoil 5W20 1 butelka 0.946L - 38zł brutto.
Ilość ograniczona już w Polsce.

To ten olej:
http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje-sil...46l-detail

Info ze strony producenta:
http://www.amsoil.com/shop/by-product/mo...motor-oil/

Jedyny olej który daje gwarancję przebiegu rocznego nawet 40 000km w silniku benzynowym !

Jeśli ktoś chce poprawić korekcję wtrysków , oczyścić cały układ zasilania to polecam bodajże najlepszy na rynku tego typu dodatek do diesla !

http://www.amsoil.com/shop/by-product/mo...motor-oil/

info ze strony producenta:

http://www.amsoil.com/shop/by-product/fu...tor-clean/

Cena dla Jeepnietego - 29zł brutto.


Oczywiście wystawiam faktury VAT , zapraszam każdego do sklepu stacjonarnego jak i internetowego oraz do zakupów .
Info na temat kodu rabatowego dla kazdego Jeepnietego na priv jak pisałem


W celu doboru oleju, smaru proszę tutaj pisać myślę że bede w stanie pomóc każdemu.

Pozdrawiam serdecznie
Piotrek
www.zmienolej.pl
Witam

Co polecacie do mostów przód, tył i reduktora w Grand WJ? Zbliża się termin przeglądu olejowego i szukam czegoś dobrego.. Do skrzyni też by się przydał. Jaki czas oczekiwania na towar? Można osobiście odebrać? Dzięki za odpowiedź
Witaj,
Dzieki za zapytanie.
Jesli chodzi o dobór olejów to zazwyczaj robię dokładną analize jakie auto stan techniczny i jak eksploatowane.

Jeśli chodzi o dostepność do mamy na miejscu tylko same oleje, smary i dodatki specjalistyczne w sklepie do którego kazdego zapraszam codziennie Smile
Dane sklepu : http://www.zmienolej.pl/kontakt

Jeśli chodzi dobór oleju do Twojego modelu to wszystko zależy czy chcesz cos naprawdę dobrego czy tańsze oleje przeciętnej klasy.
Na przód jeśli dyfer otwarty 75W90 z Amsoil SVG:
http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje/prz...46l-detail

Produkt najbardziej innowacyjny na rynku z nanocząsteczkami które redukuja tarcie to Millers Oils EE 75W90:
http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje/prz...-1l-detail

Jeśli zjeżdzasz z asfaltu i jeździsz choćby w lekkim terenie lub extremalnie wtedy:
Amsoil 75W140:
http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje/prz...svo-detail

Ty masz otwarty dyferek czy masz układ wymagający LS np. quadra drive ?

Na tył tylko i wyłacznie olej 75W140 i niedościgniony jest tutaj powyższy Amsoil 75W140.
Co ciekawe mosty na tym oleju grzeja się zdecydowanie wolniej kazdego innego oleju na rynku.

Daj znac czy masz układ z ograniczonym poślizgiem.

Do reduktora mamy wyłacznie Mopar-a, którego obecnie nie mam bo czekam na olej z Amsoil .
Jeśli masz reduktor Transfer Case NV247 to nie wolno używać oleju ATF tylko przekładniowy, dla mopara robi to z tego co słyszałem Exxon ale nie mam pewnosci.
W USA wiele uzytkowników stosuje z powodzeniem :
http://www.amsoil.com/shop/by-product/hy...e=ATHQT-EA

Tak że jeśli czas nagli to kup Mopara ceny są różne na rynku.
Specyfikacja wiążąca tylko MS-10216, choc jak wspomniałem ludzie robią duże przebiegi za oceanem na Mobilfluid 424 Smile

Skrzynia musi spełniać ATF +4 tutaj głównymi kryteriami jest kilka elementów takich jak odpornosc na wysoka temp. trwałosć i odpornośc na eksydacje i utlenianie itp.
Oryginal sie lubi "zagotować" przy jeździe terenowej lub holowaniu przyczep i tu najlepszy olej to Amsoil ATF:

http://www.amsoil.com/shop/by-product/tr...e=ATFQT-EA

Alternatywnie tanszy Angielski Millers ATF +4 jeden z najlepszych olejów w europie przynajmniej nie robiony jak w przypadku wielu znanych firm przez podwykonawców:

http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje-prz...-1l-detail

U nas w sklepie :
http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje-prz...46l-detail

Jesli chodzi o dodatki do dyfra przód , tył jesli nie masz akurat szpery, ukladu LSD itp. to polecam jak czesto moczysz mosty i wymieniasz olej częsciej niz 1x w roku Archoil 9100 który chroni przed działaniem wody , minimalizuje tarcie i wycisza cały uklad na czas trwania interwiału.
To ten dodatek:

http://www.zmienolej.pl/oferta/dodatki-d...nik-detail

A jak juz siedzą czy to wałek, lozysko lub po prostu most wyje lub zaczyna albo dajesz w palnik jeździsz na duzych kolach i bardzo mocno obciązasz uklad to Archoil 9300:

http://www.zmienolej.pl/oferta/dodatki-d...eju-detail

Jak działa w przykładowym F-150 Archoil mozesz zobaczyć na tym przykladzie Smile))

https://www.youtube.com/watch?v=ruJW-nM6xtk

Co ważniejsze że ten dodatek obniża średnio spalanie jak sie do oleju silnikowego wleje o ok. 7% więc mozna policzyc Smile

Oczywiscie zapraszam codziennie od 8 do 16 zreszta tak już od kilku lat w soboty do 14-tej.

Do silnika mozesz zobaczyć ten olej :
http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje-sil...46l-detail

Praktycznie najlepszy olej w pełni syntetyczny na którym WJ-ty w USA robią setki tysmil bez remontow.
Temp. oleju jest najnizsza i co ciekawe wentykatory załaczają sie na nim incydentalnie.

Daj znać albo zapraszam jak jesteś z małopolski.
Serwisu nie mam w razie czego .

Pozdrówka
Piotrek
Fantastyczny marketing Mr. Green tylko na jakiej podstawie Question
Kto badał te oleje i porównywał z innymi produktami ASTM - American Society of Testing and Materials (Amerykańskie Stowarzyszenie Badań i Materiałów) dla potrzeb marketingu ?
czy jedyne słuszne SAE i API.?
Tak tylko pytam z ciekawości Rolling Eyes
tu taki mały teścik AMSOIL VS ROYAL PURPLE
http://www.youtube.com/watch?v=1Tt-VKe8Oaw
grzyb: Dziękuję za zapytanie.
Oczywiście jest to dla wielu użytkowników cos nowego mimo iz olej jest można powiedzieć dostępny w Polsce od 2010r.
Jest oczywiście atakowany przez wielu którzy zajmują się propagowaniem innych rozpoznawalnych na tą chwilę marek bo kliencie niestety im uciekają a że Amsoil ma doskonały marketing to nic tylko można pozazdrościć bo oprócz Castrola na naszym rynku nikt nie ładuje w produkt pieniedzy w takie reklamy.
Choć warto mieć na uwadze, że Castrol nie produkuje oleju ale zleca je odpowiednim firmom co oczywiści nie jest złe i podobnie robi Mopar, GM w zależności od rynku.
Amsoil produkuje podobnie jak Millers swoje oleje tylko w jednym zakładzie więc nie mamy różnych produktów w zależnosci czy mieszkamy w Niemczech czy USA czy w Polsce.

Jeśli chodzi o testy ASTM to masz rację takie testy wedle bardzo precyzyjnych norm tej organizacji się prowadzi o czym można się przekonać przy kazdym produkcie .
W USA nie można oszukiwać i wprowadzać klienta w błąd za co grozi po prostu proces i często wielomilionowe kary powodujace plajtę danej firmy.
Tak, że jeśli Amsoil oficjalnie podaje w swoich zestawieniach testy swojego i oleju konkurencji np. Mobil, Quaker, to jesi takie porównanie wedle konkretnego testu ASTM było by nadużyciem i poświadczeniem nieprawdy juz by zostali dawno bankrutami i musieli zaplacic wielomilionowe odszkodowania bowiem podają do opinii publicznej zestawienia wedle których produkt konkurencji np. X wypada gorzej.

Co to znaczy jedyne słuszne API i SAE ?
Amsoil podaje różne specyfikacje nie tylko API, SAE ( musi byc podane w konkretnych temeraturach).

Zobacz proszę np. na taki pierwszy z brzegu produkt 10W40 Amsoil:

http://www.amsoil.com/shop/by-product/mo...motor-oil/

Zobacz na test 4 kulowy .
Czy ktokolwiek z producentów podaje wyniki testu na takiej maszynie ?
NIE a wiesz dlaczgo bo wielkosc skazy albo ryski jak się mówi niekiedy jest powyzej 1mm !
Nie pokazuje się tego co nie jest do pokazania dlatego we wszystkich produktach na rynku podaje sie bardzo niewiele parametrów fizyko - chemicznych.
Tu masz nie dość że olej w 100% syntetyczny bazowany na bazach IV gr.PAO to jest masz olej z wieloma normami i specyfikacjami nie tylko API.
Temp. płynięcia -44st.C !
powiem Ci jeszcze coś temp. oleju jest niższa niz na 90% olejach sportowych.
W samocodzie normalnym mozesz zaobserwować taką oto ciekawą sprawę, że wentylator się załacza kilkukrotniej żadziej niż na jakimkolwiek innym oleju a jak sie załacza to na bardzo, bardzo krótki okres.

Do tego zobacz co Amsoil oficjalnie pisze a pize to przy praktycznie każdym oleju :

Diesel Engine Service
•Normal Service - Up to 25,000 miles or one year, whichever comes first, or longer based on oil analysis.
•Severe Service - Up to 15,000 miles or one year, whichever comes first, or longer based on oil analysis.

Gasoline Engine Service
•Normal and Severe Service - Up to 15,000 miles or one year, whichever comes first, or longer based on oil analysis.

Więc masz oficjalne info że przy ostrej jeździe, cieżkich warunkach eksploatacji w tym holowaniu w silnikach benzynowych olej wytrzyma 15 0000mil czyli na nasze ok. 24 000km !! w dieslu podobnie a przy normalnych warunkach eksploatacji ok. 40 000km

Do tego końcówka rury wydechowej dużo czyściejsza bowiem sam olej duzo, dużo leiej radzi sobie z sadzą !

Jesli chodzi o mały teścik to powiem Ci że te testy które podałeś są dobre ale TYLKO w przypadkach przekladni (wałek flex) przekladni katowej, przekładni głównych i to nie zawsze bo to TYLKO jedna ze składowych badań duzo, dużo bardziej wiarygodniejszą metodą jest test na maszynie 4 kulowej którą Amsoil podaje przy kazdym swoim produkcie.
Tam masz np. warunki Four Ball Wear Test (ASTM D4172 @ 40 kgf, 150°C, 1800 rpm, 1 hour, Scar in mm)

Czyli wedle procedury ASTM na kulki stalowe masz nacisk 40Kg przez jedną godzinę a wszystko kręci sie z prędkoscią 1800 obr/m w uwaga temp. 150st.C
Po takim teście sprawdza się lepkość i parametry oleju czy wszystko miesci sie w danych SAE itp.
To co pokazałeś nie jest w żaden sposób wiarygodne i nie jest w żadnym stopniu czymś na podstawie czego można stwierdzić czy dany olej jest lepszy czy gorszy.
Nie mówię że Royal jest zły ale odnoszę się do testu jakich jest miliony w internecie a luzie sie podniecają że dany olej jest lepszy a drugi gorszy.

Zobacz najnowszy test olejów "lekkobieżnych" do których zalicza się również 5W20 który idzie pod hemiki.

http://www.zmienolej.pl/top-news/56-amso...test-oleju

test 4 kulowy:


[Obrazek: ASL-4.jpg]

Zobacz co jest lepsze od Royal-a...amerykański Valvoline ( nie mylic z naszym ) a zobacz co z Mobil 1 skaza na stalowych kulkach 1.6mm podobnie jak Castrol.
Oczywiście jeśli test by miał wprowadzić w bład albo nie był prowadzony wedle procedury jak pisze ASTM D-4172 to praktycznie firmy by nie istniało wszystko by trafiło pod oblicze sądu.


I na koniec odnosząc się jeszcze do tego filmu jaki podałeś zobacz na ile te testy są miarodajne i co w zestawieniu z olejami wygrywa !!!
Jak Ci powiem, że wygrał szampon do włosów to uwierzyłbyś ?? to moze komuś zrobie reklamę heheh
A wzięto akurat kilka najlepszych olejów na świecie do testu porównawczego !

Zapraszam do materiału:

https://www.youtube.com/watch?v=Ne7ayhPVVYY

Powiem, że mój klient kolega i serwis który kazdemu polecę ze wzgledu na uczciwosc i solidność oraz profesjonalizm jakim jest na pewno kazdemu znany z tego forum misiek-Garage stosuje do wielu samochodów z powodzeniem produkty Amsoil.

http://www.misiek-garage.pl/

Tak że nie namawiam ale próbuję zachęcic do wypróbowania czegoś innego niż najtansze produkty czy wyświechtane już na rynku oleje nie do końca mające czesto pewne źródło pochodzenia.

Pozdrawim i zapraszam
Jak cos to proszę dzwońcie 692 452 522, 12 288 32 09 (od 8-17)
Albo mailujcie biuro@zmienolej.pl postaram sie pomóc w kazdej sytuacji
Idę powoli w firmę Amsoil a to ze względu na to, że faktycznie zagłębiłem się w temacie i jest wiele dowodów na to, że są to oleje wysokiej półki. Puki co uznawałem tylko Motul ale chodzą różne słuchy o nim np że są przereklamowane - cena przewyższa jakość i innowacyjność ( choć na pewną są to dobre oleje ) ale jak już płacić 40 zł za litr to może na coś faktycznie dobrego? Puki co aplikuje preparat do czyszczenia wtrysków od Amsoil.
I mam pytanie do ZmienOlej.pl
Motul 8100 X-clean 5W40 jest HC czy PAO i jak jest z odpowiednikiem AMSOIL
Czy jest AMSOIL który by dokładnie odpowiadał normie dla silnika MB 2,7 w jeepach nazywanym CRD ?
To samo pytanie tylko w stosunku do skrzyni aut MB które siedzą w CRD ?
Druga sprawa z tego co się orientowałem olej u Was jest w litrowych butelkach czy występują w większych ? Może cena jest wtedy atrakcyjniejsza jak w przypadku innych marek?
emiliob: widzę że jesteś z Białegostoku tam polecam chłopaków z Galon oleje.
Mają również dodatek do poprawienia korekcji wtrysków w CRD i czyszczenia diesla.

Motul 8100 X-Clean cóż sądzę że jest to dobry produkt blendowany na bazie HC i PAO bowiem 100% olejów PAO nie ma nigdzie na rynku cholernie ciężko taki produkt wymieszać z dodatkami i pakietami ZDDP.
Odpowiednikiem oleju Motul jest Amsoil 5W40 AFL :
http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje-sil...46l-detail

Info ze strony producenta:
http://www.amsoil.com/shop/by-product/mo...motor-oil/

Co zaleca dokładnie serwisówka do CRD, sądzę że 229.51 i ACEA B4
Masz jakieś info bo ja wolę się opierać na technicznych zalceniach konstruktora nie ASO.

Jeśli chodzi o skrzynię to masz 545RFE 5 biegową ?
Zapytam bo taką mam zasadę co zaleca producent bo kilka razy się spotkałem że w danym samochodzie były skrzyni e gdzie zalecano fabryczny olej MB.
Generalnie na 1 montaż do Mercedesa oleje robi się w Manheim lub ...Gliwicach przez firmę Fuchs nic innego.
Fuchs-a też mamy oczywiście .

Olej ATF jest w Polsce tylko w quartach 0.946L nie ma w żadnych innych.

emiliob napisał(a):Puki co aplikuje preparat do czyszczenia wtrysków od Amsoil.

Czekam na info jak się spisuje ?
Polecam
Zamówiłem 5W20 i 0W20 ( do Hondy ) , nie miał w dużych bańkach, więc zaproponował w 1 litrowych i cenę zrobił tak ,że wyszło taniej niż w dużych Very Happy . Do tego dorzucił gratisy - lejek przykręcany do butelki , piankę do szyb i inne. Dostawa na drugi dzień . I co najważniejsze - olej z najwyższej półki. Spoko polecam.
A ja jutro zalewam dodatek do dieslaSmile zboczymy co wyjdzie z tego
Trzymam w kciuki Emil.
Daj koniecznie znać.

wrocek: dziękuję bardzo staramy się docenić każdego klienta dlatego w 90% kazdy kto u nas cokolwiek kupuje nie dostaje czysty towar ale zawsze jakiś bonusik Smile
Wstępne obserwacje są takie
Zawsze jak się silnik rozgrzał trochę cykał wtrysk lub coś co bardzo to przypominało. Dziś po całodziennej jeździe nie zaobserwowałem cykania.
Na P po muśnięciu gazu na chwile lub po prostu przygazowaniu obroty stawały na 1500 i tak trzymał - jedynie obciążenie np ruch kierownicą powodował opadanie obrotów (każdy ruch o jakieś 200 - 300 obr). W tej chwili po muśnięciu gazu obroty wchodzą w zależności jak mocno dodam gazu czyli nie od razu na 1500 ale np na 1000 - 1200 i powoli opadają.
Czy to wynik przeczyszczenia układu nie wiem.
Albo zaleje filtr i pozwolę mu aby przepuścił środek przez układ albo po prostu doleje do kolejnego baku jak za tydzień pojadę w trasę i wtedy zobaczę co się zmieni.
Jedna sprawa że auto na baku z środkiem straciło moc przy przyśpieszaniu mocnym i na poboczu zgasło. Możliwe że czyszcząc poleciał jakiś syf i spadło ciśnienie na listwie CR. Bo potem odpalił i jechał normalnie. Albo dodanie płynu nie miało wpływu a zwykły zbieg okoliczności.
Jednak nie żałuje wydanych pieniędzy puki co Wink Gorzej na pewno nie jest Rock Polecam
Dodam, że nie wiedziałem w jakim stanie były wtryski bo prób nie robiłem
emiliob napisał(a):Dziś po całodziennej jeździe nie zaobserwowałem cykania.

Czyli jest lepiej Rock

emiliob napisał(a):Czy to wynik przeczyszczenia układu nie wiem.

Jeśli nie robiłeś nic innego w tym samym czasie więc ciężko nie oprzeć się innemu wrażeniu że to właśnie ten dodatek pomógł.

Emil ile tego wlałeś czy oby nie przesadziłeś może ?

Czy robiłeś korekcję wtrysków ?
Jeśli nie to zrób bo bez tego nie można włąściwie oceniać wszystkiego w razie problemów


Pozdrówka
Polecam serdecznie zakup olejów u kolegi Croom, zawsze coś doradzi i ma przyzwoite ceny. Szybka i dobrze zapakowana wysyłka, a było w niej ponad 25 litrów różnych olejów i masa filtrów Mr. Green . Czysta przyjemność. Bardzo dobry kontakt.
Ja bardzo dziękuję.
Wreszcie jest jeden z najlepszych olejów 10W40 z Amsoil zapraszam do zadawania pytań.

Teraz po zalaniu Amsoil 10W40 po Valvoline 10W40 max-life wreszcei moja V6 mruczy a nie stuka cała klawiatura Smile

To ten olej :

[Obrazek: amsoil-10w40-amo-3,784l.jpg]
Croom,
Mam jeszcze jakieś 3000km do zmiany oleju, więc się powoli rozglądam.
Do silnika 4.7 h.o. rekomendowany olej to Mopar 10w30. Z tego co się orientuję (a orientuję się słabo), moparowski 10w30 spełnia normy (mam nadzieję, że to normy): ilsac gf-5, ms-6395.

Co możesz polecić (i w jakiej cenie) zamiast mopara. Potrzebuję 6 litrów.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37