Tylko Jeep Klub Polska

Pełna wersja: ZmienOlej.pl - Oferta specjalna dla wszystkich Jeepnietych
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Cześć
Szykuję się do wymiany płynów szukam dobrych jakościowo produktów w dobrych cenach. Mogłem pójść do chłopaków z Galonu w Białym stoku ale zaczynam od Ciebie. Jak byś mógł przygotować mi małą wycenę byłbym bardzo wdzięczny.
1. Olej Silnikowy motor 3,7 + Filtr
2. Olej skrzynia biegów + Filtr
3. Reduktor
4. Dwa mosty
5. Dodatki ( nie wiem czy są potrzebne czy nie)

Auto to JGC 2007r 3,7 z LPG przebieg 175 tys km
Heyka



Będę wymieniał oleje i mam pytanko czy dobrze dobrałem do Liberty Lim. KJ 2006 2,8crd 120KM:

engine - AMSOIL 5W40 SYNTHETIC EUROPEAN ENGINE OIL (AFL) 5L + AMSOIL Engine and Transmission Flush

mosty - AMSOIL SEVERE GEAR® Synthetic Extreme Pressure (EP) Lubricant 75W-140 (SV0)

reduktor (NV-242 full time) - poproszę o propozycje

filtr oleju - jw

nie wiem czy potrzebuje dodatku przy LSD

skrzynia - teraz nie wymieniam, ale na przyszłość co polecasz?



Dzięki z góry za szybką odp. i wycenę.
Co polecasz w dobrej cenie u Ciebie do silnika ZJ 96 5.2 309 tyś przebiegu pb+lpg? Często robię długie przeloty po 400-500 km.
(2016-04-19, 03:44 PM)Croom napisał(a): [ -> ]Witam,
Generalnie do tych silników polecam olej 5W30 ,
Tutaj mamy kilka opcji, tańsza to olej wysokiej klasy ale na bazie półsyntetycznej tzw. HC III+ Fuchs GT1 5W30 PRO C-3  firma której produkty obecnie w szerokim wachlarzu idą na tzw. pierwsze zalanie w grupie VW no i w jednoskach Mercedesa gdzie wymaga się normy MB 229.51
Oto ten olej :

Oto ten olej :
1L - http://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/2...&results=6
4L - http://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/2...&results=6

Opcja druga to również produkt na bazie półsyntetycznej znanej firmy Liqui Moly.
Olej konfekcjonowany mamy w 1L i 5L opakowaniach. rewelacyjny olej
Oto ten olej:

http://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/2...&results=3

Kolejnym produktem zaliczanym do jednych z najlepszych na rynku to amerykański Amsoil
Jest to jeden z najlepszych na świecie olejów w pełni syntetycznych.

http://zmienolej.pl/pl/szukaj?controller...mit_search=

I na koniec oleje z naprawdę już najwyższej półki jakościowej.
Pierwszy to produkt Angielskiej firmy Millers Oils produkowany tylko w jednej fabryce w W. Brytanii.
Olej na 100% syntetycznej bazie wyraźnie wybijający się na te konkurencji.
Oto ten olej Millers Oils XF Longlife 5W30 C3
To jest ten olej:

1L - http://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/3...&results=4
5L - http://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/3...&results=4


No i na deser można by rzec już topowa najwyższa klasa jakosciowa.
Ten sam olej co powyżej ale z dodatkiem nanocząsteczek Millers Oils NANODRIVE Low Friction Technology który
zapewnia następujące korzyści:

- Redukcja tarcia do 27% zapewnia do 14% większą ochronę przed zużyciem, w porównaniu do innych olejów C3 o lepkości 5w30
- Współczynnik tarcia gwałtownie spada wraz ze wzrostem temperatury silnika, maksymalnie obniżając zużycie paliwa oraz emisję szkodliwych substancji
- Chroni silnik przed zużyciem, wydłuża żywotność podzespołów.
- Dodatkow klienci dzieki zastosowaniu tego oleju monitują mi, że silniki pracują naprawdę ciszj od każdego dostępnego na rynku konkurenta, i często wykazują niższe zużycie paliwa.

To olej Millers Oils 5W30 EE Longlife C3

To wszystko dzięki obniżonemu tariu dzięki nanocząsteczkom które cyrkulując w oleju wydatnie obniżają te parametry.
Tak że gorąco polecam ten olej.
Olej dostępny na Naszym serwisie w opakowaniach 1L i 5L .
Ponizej podaję gotowe linki do tych produktów:
1L - http://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/3...&results=8
5L - http://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/3...&results=8

W razie pytań jestem cały czas do dyspozycji.
Nie wiem czy któryś z olejów by się znalazł w orbicie Twoich zainteresowań jak coś daj znać

Wymiany rób nie rzadziej niż 10-15 000km rocznie maks.

Pozdrówka
Piotrek
Witaj
mam Jeepa WG 2004, 4.7 HO 158tyś km
przymierzam sie do kompleksowej wymiany olejów w skrzyniach i mostach (w silniku też mogę wymienić jeżeli zalecisz coś innego)
teraz pytania
-jaki olej do silnika? W serwisie w Szwajcarii gdzie był przeglądany lali Castrol 10W-30, ale już firma która go ściągnęła do Polski zalała 5W-30 i taki kontynuuję (czyli oni zalali na 132tyś i ja zalałem 2 razy na 145tyś i na 155tyś czyli dopiero mam 3 tyś przejechane na oleju w silniku)
-silnik raczej oleju nie bierze ale mam wycieki cieknie z filtra oleju (nie wiem czemu) i z łączenia silnika ze skrzynią dlatego dolewam 200ml na 3-4 tyś km
silnik ma ponoć kute podzespoły i pasowanie jest luźniejsze (zatem lepszy pod tym względem 10W-30 ale ze względu na płynięcie w ujemnych temperaturach lepszy syntetyk 5W-30) , zdania sa podzielone jak czytam jaki olej lać, wyczytałem że jak temperatury w miejscu eksploatacji sięgają do -18 stopni to 10W-30 a jak niżej to 5W-30?? Specyfikacja tego silnika zaleca 10W-30 ale być może (tak sobie myślę) że może Crysler wyspecyfikował 10W-30 bo bo w USA są pełne syntetyki 10W-30 a u nas są to półsyntetyki dlatego niektórzy zalecają 5W-30 aby był pełny syntetyk i potzrebie smarowania w niskich temperaturach stało sie zadość? Czy nic sie nie stało silnikowi jak zawsze lany był półsyntetyczny Castrol 10W-30 a ja zacząłem stosować pełny syntetyk 5W-30? Czy moge jeszcze cos zmienić/poprawić
zastanowiło mnie że jak auto przyjechało ze Szwajcarii było suche jak pieprz a od kiedy zalany został pełny syntetyk zaczeło sie pocić najpierw pod pokrywą zaworów a potem na łączeniu silnika ze skrzynią?

teraz pozostałe oleje:
mam następująca ofertę:
-filtry + uszczelka skrzyni automatycznej - 112 zł
-olej do skrzynia aut. 545RFE ATF+4 Mopar 6L - 252 zł
-olej do reduktora NV247 Mopar 2L - 210 zł
-olej do mostów 75W-140 Valvoline 4L - 342zł
-dodatek do LSD - 240ml - 88 zł
co sądzisz o powyższym i co zalecasz
pozdrawiam
Robert
Witam,
Przepraszam za tak długie oczekiwanie na odpowiedz zawalony byłem w robocie w sklepie Smile

warwick: Podam może takie dobre produkty które bym zam polecił do tego silnika..
Potrzebujesz 9.5L oleju więc propnuję 2x5L
Ten olej bym wlał:
http://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/3...c3-5w30-5l
Zakładam że masz filtr DPF.

Olej do mostów potrzebujesz w sumie 3,8L
Moja propozucja Amsoil 75W140:
http://zmienolej.pl/pl/oleje-przekadniow...-svo-0946l
Potrzebujesz 4 butelki.
Do tego koniecznie :
http://zmienolej.pl/pl/dodatki-do-oleju/...dyferencja
Taki dodatek jeden na dwie butelki oleju Amsoil.

Reduktor potrzebujesz 1.8L uwaga nie można lać oleju ATF tylko przekłądniwo hydrauliczny tu mam najlepszą ofertę Amsoil :
http://zmienolej.pl/pl/5w30/3464-amsoil-...ission-oil

Filtry mamy do wszystkiego .
Zakładam że masz 218KM !

Filtr paliwa oryginalny MANN :
http://zmienolej.pl/pl/filtr-paliwa/2679...k-842-23-x
Filtr oleju :
http://zmienolej.pl/pl/filtr-oleju/2209-...n-hu-821-x

Oczywiście zapraszam do skorzystania z naszego sklepu czy to stacjonarnego czy internetowego i wykorzystać kupon rabatowy ( mogę wysłać na priva jak coś )

Przemiel: Idź do Galona oni biorą dużo oleju ode mnie a tam chłopaki pierwsza klasa i polecam Smile
 
Mogę coś doradzić ale nie wiem do jaiego auta mogę się tylko domyślać że do 3.7, ale muszę znać jaki masz reduktor to samo skrzynia albo Amsoil tylko albo Ravenol !
Weź od nich Amsoil 5W30 Signature , mosty nie wiem czy mają Amsoil 75W140 z dodatkiem LS to musi być aby fajnie chodziło. Pisałem koledze wyżej i podawałem linki zerknij jak coś.
Jak coś pozdrów ich od Piotrka Smile

zahary: Wszystko dobrze dobrane.
Olej Amsoil obecnie dostępny jest tylko w opakowaniach galonowych tj. 3.784L , nie ma i nie bedzie opakowań 5L.
http://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/2...-afl-3784l
Do mostów weź na każde 2 butelki tego oleju dodatek LS z Amsoil działa to doskonale.
Link podawałęm kilka wersów wyżej koledze warwickowi.
Do reduktora 242 wchodzi 3,4 pinty czyli dokładnie 1,93L więc spokojnie wejdą dwie butelki najlepszego oleju ATF:
http://zmienolej.pl/pl/oleje-przekadniow...-atf-0946l
Skrzynia nie wiem jaką masz czy manualną czy automata.
Do Manuala tylko ten olej:
http://zmienolej.pl/pl/oleje-przekadniow...-mtf-0946l

miki_mi2:
Polecam dobry olej Fuchs UNIMAX PLUS 10W40
http://zmienolej.pl/pl/szukaj?controller...mit_search=
Olej spokojnie wytrzyma te 20 000km rocznie jak coś .Smile

gimp1976:
W Twoim silniku powinien się znaleźć olej TYLKO 10W30 producent nie dopuszcza innych choć w Polsce jest to nagminne i leją albo 10W40 albo 5W30.
Polecam olej SYNTETYCZNY napiszę jeszcze raz jest to olej w pełni syntetyczny i wytrzymuje więcej niż 99% olejów mineralnych nazywanych syntetycznymi w Polsce.
To ten olej z Amsoil :
http://zmienolej.pl/pl/szukaj?controller...mit_search=
Nie wiem co oni Ci zalali w Poslce to jest masakra, rzeźnia jeśli chodzi o poziom serwisu i wiedzę na temat olejów nie tylko Jeep-a.
Tak że olej do silnika tylko taki.
Olej do automatycznej skrzyni Ravenol ATF +4 lepszy od oryginału :
1L - http://zmienolej.pl/pl/oleje-przekadniow...ol-atf4-1l
4L - http://zmienolej.pl/pl/oleje-przekadniow...ol-atf4-4l
Olej do reduktora dwie butelki:
http://zmienolej.pl/pl/5w30/3464-amsoil-...ission-oil
Olej do mostów musi być z dodatkie LS , Valvoline nie ma takiego pamiętaj ze ma być dodatek LS.
Olej Amsoil 75W140 + dodatek:
http://zmienolej.pl/pl/oleje-przekadniow...-svo-0946l
Potrzebujesz 4 butelki.
Do tego koniecznie :
http://zmienolej.pl/pl/dodatki-do-oleju/...dyferencja
Taki dodatek jeden na dwie butelki oleju Amsoil.
Możesz kupić sam dodatek i wlać do tego Valvoline abyś samochodu za wcześnie nie uszkodził.
Na temat propozycji cenowych nie dywaguje nie odpowiadam kazdy ma swoją ofertę, ja proponuję nieco inny poziom usług.
Staram się zwracać na wszelkie niuanse.
Tak więc olej Amsoil 10W30 Amsoil , reduktor, skrzynia i dyfry jak wyzej napisałęm.
Możesz wrzucić wszystko do koszyka w sklepie Zmienolej.pl i wpisać kod kuponu rabatowy jaki dostaje kazdy forumowicz jak tylko do mnie napisze.

Uszczelka do filtra kup na miejscu bo też w Polsce wiele nie pasuje albo jest uszkodoznych .

Jestem do dyspozycji jak coś zapraszam do sklepu stacjonarnego Rożnowa 9, 32-020 Wieliczka 15km w linii prostej od Krakowa od 8-17-tej lub internetowego pod adresem www.zmienolej.pl

Pozdrawiam serdecznie
Piotrek
Dzięki Croom, wiem wszystko.
Nie mam fabrycznie DPF'a - to coś zmienia w kwestii wyboru oleju silnikowego ?

Reszta jak napisałeś.

Wymianę planuje na początku lipca - zgłoszę się na w tym terminie.
Cześć, potrzebuje dobry olej do silnika 5.2. Po diagnozie mechanika słychać w silniku popychacz któryś i podobno nie opłaca się tego ruszac na razie. Przebieg 300 000km. Auto z gazem.
(2016-06-04, 12:23 PM)Croom napisał(a): [ -> ]Hej
dzięki za ofertę jest bardzo interesująca pytanie tylko dlaczego producent rekomenduje Mopar do skrzyni reduktora i mostów zerknij na link :http://www.wjjeeps.com/service/maintenance_wj.htm
ja chętnie skorzystam z Twojej oferty jest tańsza od tej która mam na Mopar/Valvoline więc ja nie stracę - tylko przekonaj mnie że mój samochód też nie straci tzn. że jakość oleju Amsoil do reduktora i mostów jest taka sama lub lepsza niż Mopar
dlaczego nie polecasz Amsoil do skrzyni automatycznej?
No i pytanie czy dodatek do mostów rozpuszcza się w oleju bo jak go dodam do odmierzonej ilości oleju która wchodzi do mostu to mi sie przeleje
czy mam odliczyć pojemnośc dodatku od oleju i użyć mniej oleju o tyle ile wynosi pojemność dodatku?
pozdrawiam,
Robert
(2016-06-06, 05:59 PM)gimp1976 napisał(a): [ -> ]No i pytanie czy dodatek do mostów rozpuszcza się w oleju bo jak go dodam do odmierzonej ilości oleju która wchodzi do mostu to mi sie przeleje
czy mam odliczyć pojemnośc dodatku od oleju i użyć mniej oleju o tyle ile wynosi pojemność dodatku?


WTF?! Jak to sobie wyobrażasz? A jak dodasz do wody cukier i on się rozpuści, to objętość wyjdzie taka sama, jak wcześniej samej wody? Oczywiście że musisz od oleju odjąć objętość dodatku...

A producent rekomenduje MOPAR bo to marka niejako Chryslerowska, własna, więc wiadomo, że będą polecali własnie to zawsze i wszędzie.
Witam,
Prośba do kolegi gimp poniżej info, nie mogę wysłać odpowiedzi , wklejam ją poniżej.

   Użytkownik gimp1976, do którego chcesz wysłać PW, ma wyłączony system prywatnych wiadomości - wiadomość nie może zostać wysłana.

Witam,
Przepraszam nie wyrabiam , najszybciej napisać do mnie maila na biuro@zmienolej.pl
Jesli chodzi o oleje Amsoil to olej legenda tam w USA jak ktoś by zrobił olej kiepski a Amsoil jest uważany za najwyzszej klasy syntetyk by po prostu nie istniał.
Nie sprzedaję tego po prostu żeby coś na forum zarobić bo prowadzę sklep z olejami , zatrudniam ludzi ( zmienolej.pl) ale uważam że w niektórych wypadkach zalać coś lepszego niż bardzo wysokomarżowy olej na bazach mineralnych.
Tu jest wyszukiwarka dokładna Amsoil zobacz jak prezentują modele Jeep-a
http://www.amsoil.com/mygarage/vehiclelo...t-truck%2f
Dodatek się nie rozpuszcza jest to specjalny modyfikator tak więc oleju przybędzie o tą wartość jaką wlejesz dodatku, on ma zapobiegać pregrzewaniu się i uślizgowi tarczej ukłądów QD rive i innych gfdzie napęd odbywa się za pomocą układów o ograniczonym poslizgu
Jak coś jestem do dyspozycji


----
(2016-06-04, 12:42 PM)warwick napisał(a): [ -> ]Dzięki Croom, wiem wszystko.
Nie mam fabrycznie DPF'a - to coś zmienia w kwestii wyboru oleju silnikowego ?

Reszta jak napisałeś.

Wymianę planuje na początku lipca - zgłoszę się na w tym terminie.

Czesc
Tutaj bym dał albo z tanszych Valvoline 5W30 Synpower:
http://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/3...er-5w30-4l
To naprawdę dobry olej czy polecić coś lepszego ?

Daj znać
Cześć,
potrzebuję olej do plaskacza - Opel Astra J 1.4 turbo 140 KM z fabrycznym lpg, przebieg 42 tys. (wymiany robię co 12-15 tys.) Dotychczas jeździłem na Ligui Moly Top Tec 4600 5W30. Samochód był na gwarancji, a ten olej ma specyfikację Dexos 2. Teraz mogę zalać coś lepszego, najlepiej na bazie w pełni syntetycznej (Jeep jeździ na Amsoliu, więc może coś tej marki).
Z góry dzięki i pozdrawiam,
Rafał
marder: Tutaj moc jest znaczna i chyba bym wybrał Amsoil 5W30 European Car Formula:
http://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/2...ula-ael-5l

Biegi Ci chodzi dobrze ?
Witam
Co do silnika?
Jeep WG 2,7 CRD, 2002 r, przebieg 200000, obecnie wlany jakiś półsyntetyk (poprzednio syntetyk, po remoncie głowicy, zalany półsyntetyk, nie wiem jaki), oleju nie bierze, głównie po czarnym.
Witaj,
Fabrycznie był zalewany olej Fuchs.
Cóż ja bym rozważył zalanie oleju wyższej klasy Millersa XF Longlife to ten olej:
http://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/3...c3-5w30-5l
Jestem jak coś do dyspozycji
Pozdrówka
Piotrek
Dzięki za odpowiedź.
Znalazłem fakturę z naprawy, wlany był 10W40, wlanie pełnego syntetyka 5W30 nie zaszkodzi?
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37