Tylko Jeep Klub Polska

Pełna wersja: ZmienOlej.pl - Oferta specjalna dla wszystkich Jeepnietych
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
(2016-12-09, 04:34 PM)woytek9 napisał(a): [ -> ]bo ja wiem czy gęsty? jak kupiłem auto jeździł na Mobil1 delvac 15w40 Smile w ciepłe dni w korku ciśnienie oleju potrafiło spaść do niepokojących wartości. zrobiłem płukanie i przeszedłem na 10w60 i teraz jest ok, o dziwo stukanie szklanki trochę ucichło i rzadziej się pojawia. zastanawiam się czy jest coś co mu może pomóc, czy to zostawić i jeździć do póki silnik działa Smile

A jaki olej byś polecił w takim razie, silnik ma przejechane minimum 320tkm (tyle jest na liczniku).

Witam,
Przepraszam że tak późno odpowiada,
Oczywiście jest środek popularny z Liqui Moly tzw. wyciszacz do popychaczy.
http://zmienolej.pl/pl/dodatki-do-oleju/...popychaczy

(2016-12-11, 04:44 PM)Zohan napisał(a): [ -> ]Croom potrzebny olej do Audi a3 1.8 turbo 150 km
Zalany Motulem 5/40
Na 1000 km weźmie ze 100 ml
Co polecasz? Millersa?
Kolega chce go mapować jeszcze lekko.

Ja bym zalał NESTE 5W40 zobacz na parametry to doskonały olej całoroczny.
1L - http://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/3...ity-pro-1l
4L - http://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/3...ity-pro-4l

(2016-12-13, 04:42 PM)Mapa75 napisał(a): [ -> ]Croom.
Zbliża się wymiana oleju w skrzyni, reduktorze i mostach.
Pacjent to JGC 5.7 Hemi ' 05. Możesz coś zaproponować?

Jaki tam jest reduktor znasz jego oznaczenie ?

(2016-12-19, 12:42 PM)driv3r napisał(a): [ -> ]Cześć Croom
Potrzebuję oleju silnikowego do JGC 5.2 V8 96', zalany teraz Fuchs titan cfe 10w40 mos2. Auto ma przebieg 330k km i robię nim dłuższe odcinki trasy.

A jak się ten olej sprawdza czy masz do niego jakieś zastrzeżenia ?

(2016-12-20, 10:27 PM)klasek napisał(a): [ -> ]Croom, jakiś czas temu zakupiłem bańki amsoila 5w20. Ze 3 tyg temu była wymiana, albo mi sie wydaje ale chyba nie, że hemi tick mocno wytłumiony Smile silniczek też jakby lepiej pracował, co prawda w między czasie pare rzeczy poprawiłem/powymieniałem stąd ciężko jednoznacznie stwierdzić, ale poprawa na + jest. Dzięki.

nic dziwnego zalałeś jeden z najlepszych olejów na świecie do tych silników ogólnie do jednostek HEMI Smile

(2017-01-03, 10:45 PM)damian001 napisał(a): [ -> ]Croom na wstępie zaznaczam że ten post nie ma na celu ataku itp. po prostu od dłuższego czasu śledzę ten temat i chciałbym wiedzieć:

Dlaczego jako osoba posiadająca zapewne jakąś wiedzę na temat mechaniki polecasz w silnikach z niewiadomym realnym przebiegiem, które przez nieokreślony czas jeździły na półsyntetyku, lub co gorsza na mineralnym (bo może się zdarzyć że poprzedni właściciel zalewał gówno dla oszczędności i nie uprzedził o tym nabywcy) powrót do oleju syntetycznego?

Generalnie kiedys pokazywałem zużyte popychacze z mojego WJ i to dlaczego się one zużywają szybko , olej syntetyczny 10w30 zawsze będzie efektywniej smarował i cyrkulował niż słabej jakości 10W40 który przy rozruchu działa jak swoistego rodzaju zaklejacz.
To tak w skrócie.
Oczywiście są lepsze i gorsze firmy ja staram się propagopwać sprawdzone i dobre jakościowo marki a sam Amsoil zaliczany jest do ścisłej czołówki jakościowej na świecie .

Pozdrówka
Croom,

nie wiem czy jeszcze odpisujesz użytkownikom, ale pytanie zadam Smile
Mam JGC z 97 roku z silnikiem 4.0 z przebiegiem 280k mil (jakieś 450k km Smile ). W tej chwili przejeździł rok na Mobil SUPER 3000 X1 5W40. Bierze jakieś 100ml na 1000km. Wcześniej jeździł na jakimś Orlenie.
Co byś polecał zalać teraz?
witam, jeżeli można to poprosiłbym o porady z ewentualnymi zakupamiSmile Mam Wranglera jku 2016 3,6 zalany przez ASO moparem 5W20. Czy zaproponowalbys jakieś lepsze rozwiązanie do tego silnika? Chciałbym, żeby mi to autko maksymalnie długo pojezdzilo. W przewadze jeżdżę po mieście z dość częstymi cold startami, a jak nie miasto to terenowe upalankiSmile z góry dziękuję za porady.
(2017-01-30, 02:22 PM)Croom napisał(a): [ -> ]Mapa75 napisał(a):
Croom.
Zbliża się wymiana oleju w skrzyni, reduktorze i mostach.
Pacjent to JGC 5.7 Hemi ' 05. Możesz coś zaproponować?

Jaki tam jest reduktor znasz jego oznaczenie ?

QDII.
Do tej pory był bodajże Mopar NV247, ale głowy za tego Mopara nie dam.
Witam Croom.
Proszę o pomoc w doborze oleju, pacjent KJ 3,7 do tej pory jeździł na Castrolu Magnatec 5w40 (brał około 1 litra od wymiany do wymiany czyli na 10 tyś km). Obecnie silnik rozebrałem, zostały zrobione głowice (uszczelniacze i gniazda), wymienione pierścienie na tłokach, wszystkie uszczelki i uszczelniacze jakie się tylko dało. Nie wymieniałem panewek ani nie robiłem szlifu ponieważ to nie było wymagane. W silniku nie było ani grama nagaru wszystko czyściutkie. Czym zalać teraz silnik aby utrzymać go w jak najlepszej kondycji chodzi mi o olej i dodatek jakiś ceramizer?
CROOM co byś polecił ze swojej oferty do AW4?
(2017-02-06, 01:44 PM)Tinkas napisał(a): [ -> ]Croom,

nie wiem czy jeszcze odpisujesz użytkownikom, ale pytanie zadam Smile
Mam JGC z 97 roku z silnikiem 4.0 z przebiegiem 280k mil (jakieś 450k km Smile ). W tej chwili przejeździł rok na Mobil SUPER 3000 X1 5W40. Bierze jakieś 100ml na 1000km. Wcześniej jeździł na jakimś Orlenie.
Co byś polecał zalać teraz?

Tak oczywiście jednak prowadząc firmę niekiedy trudno znaleźć chwilkę aby wejść na forum i coś odpisać więc zawsze polecam kontakcik na biuro@zmienolej.pl
Zawsze odpiusuję.
Niemniej przepraszam za małą przerwę co wiązało się z ogromem pracy .
Ja bym został przy takim 5W40 ale dał może coś wyższa jakość.
To i tak nie jest duży pobór oleju można ten olej zostawić bo cena jest relatywnie niewielka mamy go w ofercie Mobil 5W40 jak coś
http://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/3...00-5w40-4l

(2017-02-08, 10:02 AM)Ansylium napisał(a): [ -> ]witam, jeżeli można to poprosiłbym o porady z ewentualnymi zakupamiSmile Mam Wranglera jku 2016 3,6 zalany przez ASO moparem 5W20. Czy zaproponowalbys jakieś lepsze rozwiązanie do tego silnika? Chciałbym, żeby mi to autko maksymalnie długo pojezdzilo. W przewadze jeżdżę po mieście z dość częstymi cold startami, a jak nie miasto to terenowe upalankiSmile z góry dziękuję za porady.

Polecam najwyższej klasy olej syntetyczny z AMSOIL
http://zmienolej.pl/pl/szukaj?controller...mit_search=

(2017-02-10, 07:52 AM)Mapa75 napisał(a): [ -> ]QDII.
Do tej pory był bodajże Mopar NV247, ale głowy za tego Mopara nie dam.

Polecam najwyższej klasy olej z Amsoil :
http://zmienolej.pl/pl/5w30/3464-amsoil-...ission-oil

(2017-02-10, 12:58 PM)Wiktor napisał(a): [ -> ]Witam Croom.
Proszę o pomoc w doborze oleju, pacjent KJ 3,7 do tej pory jeździł na Castrolu Magnatec 5w40 (brał około 1 litra od wymiany do wymiany czyli na 10 tyś km). Obecnie silnik rozebrałem, zostały zrobione głowice (uszczelniacze i gniazda), wymienione pierścienie na tłokach, wszystkie uszczelki i uszczelniacze jakie się tylko dało. Nie wymieniałem panewek ani nie robiłem szlifu ponieważ to nie było wymagane. W silniku nie było ani grama nagaru wszystko czyściutkie. Czym zalać teraz silnik aby utrzymać go w jak najlepszej kondycji chodzi mi o olej i dodatek jakiś ceramizer?

Czy były jakieś gdzieś uszkodzenia silnika , jak wyglądał wał, pierscienie ?

(2017-02-13, 05:23 PM)woytek9 napisał(a): [ -> ]CROOM co byś polecił ze swojej oferty do AW4?

Co to jest AW4 przepraszam za pytanie ale nie umiem odgadnąć Smile

Pozdróka
(2017-02-22, 06:07 PM)Croom napisał(a): [ -> ]
(2017-02-13, 05:23 PM)woytek9 napisał(a): [ -> ]CROOM co byś polecił ze swojej oferty do AW4?

Co to jest AW4 przepraszam za pytanie ale nie umiem odgadnąć Smile

ASB w XJ 4.0
4biegowy automat montowany w xjotach
Wał igła, panewki też bez najmniejszych zarzutów, pierścienie olejowe nie zapieczone, zgarniajace tez nie, pierscienie uszczelniajace lekko zapieczone, ale wyszły delikatnie palcami, zero nagaru w silniku. Uszkodzony tłok został wymieniony na inny a wszystko wymyte na błysk i złożone na nowych pierścieniach firmy Prima, oczywiście nominalnych
(2016-09-22, 12:57 PM)Croom napisał(a): [ -> ]Czesc
Wysłałem właśnie priv-a
Czekam na info jak coś

Hej Croom
jakiś czas temu kupowałem u Ciebie oleje do mojego WG 4.7 ho 2004
wszystko git ale jak zimny (zwłaszcza teraz gdy chłodno) to jak ruszę na skręcie ostrym słyszę jak spina mi  z tyłu oba koła (jedno się uślizguje to które ma mniejszą drogę do pokonania)
dodatek dolałem w ten sposób że obie butelki dodatku rozrobiłem w 4 butelkach oleju i wlewałem po kolei do mostów aż się przelało - pytanie czy w ten sposób zachowałem prawidłową proporcję
druga sprawa to olej do reduktora dałeś mi amsoil 5w30 ale jak teraz czytam opis to jest do maszyn budowlanych, traktorów wózków widłowych nie ma słowa o jeepach
reduktor chodzi ok ale tak się zastanawiam czy czasem sie nie pomyliłeś?? Reduktor mam NV247
pozdrawiam,
(2017-02-22, 06:12 PM)deem napisał(a): [ -> ]ASB w XJ 4.0

Witaj,
To bym polecił spokojnie Ravenol ATF +4
http://zmienolej.pl/pl/oleje-przekadniow...ol-atf4-4l

Alternatywnie najlpeszy na rynku Amsoil ATF :
http://zmienolej.pl/pl/oleje-przekadniow...-atf-0946l

(2017-02-10, 12:58 PM)Wiktor napisał(a): [ -> ]Witam Croom.
Proszę o pomoc w doborze oleju, pacjent KJ 3,7 do tej pory jeździł na Castrolu Magnatec 5w40 (brał około 1 litra od wymiany do wymiany czyli na 10 tyś km). Obecnie silnik rozebrałem, zostały zrobione głowice (uszczelniacze i gniazda), wymienione pierścienie na tłokach, wszystkie uszczelki i uszczelniacze jakie się tylko dało. Nie wymieniałem panewek ani nie robiłem szlifu ponieważ to nie było wymagane. W silniku nie było ani grama nagaru wszystko czyściutkie. Czym zalać teraz silnik aby utrzymać go w jak najlepszej kondycji chodzi mi o olej i dodatek jakiś ceramizer?

Cóż są to modele produkowane od 2001 do ok. 2006r. więc troszkę latek mają.
Ja bym zalał olej Amsoil 5W30 Signature Series:
http://zmienolej.pl/pl/szukaj?controller...mit_search=

(2017-02-23, 11:32 PM)gimp1976 napisał(a): [ -> ]Hej Croom
jakiś czas temu kupowałem u Ciebie oleje do mojego WG 4.7 ho 2004
wszystko git ale jak zimny (zwłaszcza teraz gdy chłodno) to jak ruszę na skręcie ostrym słyszę jak spina mi z tyłu oba koła (jedno się uślizguje to które ma mniejszą drogę do pokonania)
dodatek dolałem w ten sposób że obie butelki dodatku rozrobiłem w 4 butelkach oleju i wlewałem po kolei do mostów aż się przelało - pytanie czy w ten sposób zachowałem prawidłową proporcję
druga sprawa to olej do reduktora dałeś mi amsoil 5w30 ale jak teraz czytam opis to jest do maszyn budowlanych, traktorów wózków widłowych nie ma słowa o jeepach
reduktor chodzi ok ale tak się zastanawiam czy czasem sie nie pomyliłeś?? Reduktor mam NV247
pozdrawiam,

Witaj,
To dobrze że wiąże dwie osie solidnie w terenie to wilki atut.
Co innego jakby jedna oś nie grała z drugą .
CO do oleju Amsoil do reduktora 247 wszystko jest w porzadku to po prostu olej przekładniowo hydrauliczny który jest również wymieniany w tym samochodzie w tymże reduktorze nic się nie przejmuj wszystko będzi dobrze !

Pozdrówka
Piotrek
A dalej masz zniżki dla forumowiczów w zamówieniach na stronie?
Dzięki za odpowiedź Croom, będe powoli kompletował zamówienie, właśnie jak to jest z rabatem dla forumowiczów funkconuje jeszcze taka opcja ?[emoji6]
(2017-02-23, 11:32 PM)gimp1976 napisał(a): [ -> ]Hej Croom
jakiś czas temu kupowałem u Ciebie oleje do mojego WG 4.7 ho 2004
wszystko git ale jak zimny (zwłaszcza teraz gdy chłodno) to jak ruszę na skręcie ostrym słyszę jak spina mi  z tyłu oba koła (jedno się uślizguje to które ma mniejszą drogę do pokonania)
dodatek dolałem w ten sposób że obie butelki dodatku rozrobiłem w 4 butelkach oleju i wlewałem po kolei do mostów aż się przelało - pytanie czy w ten sposób zachowałem prawidłową proporcję
druga sprawa to olej do reduktora dałeś mi amsoil 5w30 ale jak teraz czytam opis to jest do maszyn budowlanych, traktorów wózków widłowych nie ma słowa o jeepach
reduktor chodzi ok ale tak się zastanawiam czy czasem sie nie pomyliłeś?? Reduktor mam NV247
pozdrawiam,

Witaj,
To dobrze że wiąże dwie osie solidnie w terenie to wilki atut.
Co innego jakby jedna oś nie grała z drugą .
CO do oleju Amsoil do reduktora 247 wszystko jest w porzadku to po prostu olej przekładniowo hydrauliczny który jest również wymieniany w tym samochodzie w tymże reduktorze nic się nie przejmuj wszystko będzi dobrze !

Pozdrówka
Piotrek

Hej Piotr
czyli mówre ma isz że dodatek rozprowadziłem w prawidłowej proporcji bo objaw jest taki że jak na zimnych olejach (zaraz po odpaleniu po nocnym postoju) okrążam rondko (takie małe) to z tyłu słyszę (i czuję) jak koło które ma mniejszą drogę chyba uślizguje się
takie dźwięki wówczas dochodzą dziwne jakby chrobotanie nie wiem jak to nazwać
pozdrawiam,
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37