Witam!
Potrzebuję (możliwie tanio
) skompletować płyny na wymianę:
- olej silnikowy 5W30
- mosty przód tył z ELSD
- reduktor
Pojazd to Jeep Commander 3.0 CRD z Quadra Drive II ok. 115 000 km przebiegu. Do tej pory jeździł na jakimś Castrolu.
Wstępnie chciałem zamawiać Mobil ESP Formula 5W30, Castrol Syntrax LS do dyferencjałów i pewnie Mopar do reduktora, ale trochę obawiam się zakupów olei z allegro. Co polecisz z Twojej oferty?
Witam
Niedawno kupiłem WJ 2,7CRD z 2002r przebieg to 300000km skrzynia biegów Quadra Drive jeżdżę raczej po czarnym ale nie wykluczam zjechać gdzieś w bok?.
Potrzebuj zestaw startowy filtry oleje nie wiem na czym jeździł do tej pory.
Zestaw chciałbym coś ze średnie pułki trochę mało kasy a sporo do zrobienia
Fajnie by było jakbyś polecił mi kogoś ze śląska kto by mi to fachowo wymienił
Pozdrawiam
QD to nie skrzynia a rodzaj napędu. Skrzynie masz z mercedesa ML 722.6 i silnik również mercedesa
z warsztatów to popatrz w polecanych. Croom może dobrać i sprzedać Tobie oleje i filtry na pakiet startowy. Skoro jesteś nowym użytkownikiem to polecam
http://www.jeepnieci.pl/wj.html - zapoznaj się dokładnie z lekturą. Dowiesz się czym jeździsz i jak należy o to zadbać
wątków na forum dotyczących wj crd jest cała masa też ciekawa lektura, która wiele wyjaśnia - używaj opcji "Szukaj" powodzenia
erniorzegow Dzięki za zapytanie.
Ze Śląska Ci nikogo nie polecę bo nie znam niestety.
Może ktoś poleci z forum lub jest jakaś dobra firma z pozytywnymi ocenami na forum zobacz może coś Ci wpadnie w oko.
Ja się osobiście boję pakietów startowych bo to często spotykana przypadłość wśród serwisów więc warto porównać oferty bo takowe mogą się różnić nawet o połowę ceny.
Jeśli masz coś z elektryką, elektroniką i ogólnie z tym z czym sobie nie poradzi 90% serwisów Jeep-a nawet tych wyspecjalizowanych to daj znać.
Jeśli natomiast chodzi o oleje i filtry to mogę zaproponować Fuchs 5W30 Supersyn.
Firma Fuchs dostarcza oleje właśnnie dla Mercedesa na pierwszy montaż i 10- 20 lat temu i obecnie.
Olej jaki prezentuje był stosowany na pierwsze zalanie wiele lat temu i tutaj sprawdzi się wyśmienicie dzięki aprobacie MB 229.3 !
1L -
http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje-sil...-1l-detail
4L -
http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje-sil...4-l-detail
Potrzebujesz 6.5L
Filtr oleju:
http://www.zmienolej.pl/oferta/filtry-za...eju-detail
Filtr powietrza:
http://www.zmienolej.pl/oferta/filtry-za...rza-detail
Filtr paliwa:
http://www.zmienolej.pl/oferta/filtry-za...iwa-detail
Filtr kabinowy:
http://www.zmienolej.pl/oferta/filtry-za...727-detail
Odnośnie skrzyni biegów.
Olej w skrzyni
Skrzynia Mercedes Benz 722.6 wymaga specjalnie zaprojektowanego oleju ATF 3353. Można go stosować także w 722.3, 722.4, 722.5 i 722.9. Olej ten zalecany jest do zastosowania w najnowszej generacji automatycznych przekładni pojazdów marki Mercedes. Posiada zatwierdzenie MB 235.12. Dodatkowo jest odpowiedni do zastosowania we wszystkich 5-biegowych skrzyń automatycznych wcześniejszych generacji marki Mercedes. Olej ma kolor czerwony. Posiada wysoki wskaźnik lepkości.
ATF 3353 zawiera zaawansowany pakiet dodatków uszlachetniających oleje bazowe HVI, co zapewnia doskonałą stabilność termiczną i odporność na zużycie jak również bardzo dobre właściwości w niskich temperaturach.
ilość oleju w skrzyni ~
8-9 litrów
ilość oleju na wymianę
~ 5,5 litra
Tak więc jeśli jest jak pisze emilio to taki olej bede miał ale dopiero po 3 Królach w cenie 40zł brutto za 1L
Jeśli chodzi o reduktor to musisz mi podać jaki masz dokładnie albo odczytać z nakeljeczki co na nim pisze.
Oczywiście wszystko na moim sklepie ze zniżką dla Jeepnietych.
Wystarczy wpisać w miejsce kupon rabatowy frazę Jeepnieci aby na wszystko uzyskać rabacik 5%
Serdecznie zapraszam a jeśli masz jakieś pytania to jestem do dyspozycji
Pozdrówka
Piotrek
Może podpowiem...
w CRD tylko NV 247
Pytało mnie kilka osób o olej do automatu , podaję jeszcze raz linka do oleju AMSOIL ATF Signature Series Multi-Vehicle Synthetic 0,946L
http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje/prz...46l-detail
Niestety nie wymieniam dynamicznie , ja moge jedynie polecić albo Fun Service i osobę Jacka albo Michała z serwisu Misiek Garage.
emil: czy u Ciebie układ wtryskowy się coś uspokoił bo chyba miałeś z tym jakieś małe problemy ?
Cześć,
Potrzebuję pełnego pakietu startowego do Jeepa Cherokee 2,5 PB+LPG 93'.
Auto używanie głównie na asfalcie i czasem teren. Tylni most z LSD.
Chcę wymienić komplet olei i filtrów. Oleje powiedzmy średnia półka, dobre lecz niedrogie.
Masz może w swojej ofercie taki olej:
MOBIL DELVAC XHP LE 10W40
Potrzebuję bańkę 20 litrów
To w takim razie pytanie do eksperta:
ie wiem, czy w ZJ mam most z LS, czy bez. Można w takim przypadku stosować oleje z już zawartym dodatkiem do LS?
Albo może zrób już konkretną propozycję:
5.2 V8 330tyś (1994), przebiegu, LPG, celuję w olej 10w40, zastanawiałem się nad maxlife.
Olej w ASB był zmieniany w zeszłym roku, na co mam potwierdzenie, więc nie będę tego ruszał. Mam reduktor NV249 bez OD, myślałem nad olejem do ASB (albo Motul Multi ATF, jakiś 75w90 albo ATF+3). Generalnie w przyszłości mam zamiar lać to samo, co do skrzyni, lecz teraz poprzestanę na innym, jednakowy olej zaleję przy okazji wymiany oleju w ASB.
Do mostów - jak już pisałem, nie wiem, czy mam z tyłu LS czy nie. Mam zamiar czasem pomykać w terenie, więc celuję w 75w140, zastanawiałem się nad Motulem lub Castrol Syntrax z zawartym już dodatkiem do LS.
Przy okazji będę płukał chłodnicę, widziałem, że maci specjalne do tego preparaty. Potrzebował będę też koncentratu płynu do chłodnic.
No i do tego oczywiście filtry - oleju w silniku, powietrza, kabinowego w ZJ chyba nie ma.
Będę potrzebował też preparatów do konserwacji profili zamkniętych - macie takie cuda?
Czy macie w ofercie silikon do uszczelniania dyfrów?
Witajcie,
SalomonMoor: Na jakim oleju autko obecnie jexdzi i czy coś ubywa oleju na 1000km ?
Lipapawel: nie handluję Delvaciem mogę cos innego polecić ?
To ma być konkretnie ten olej czy może być innej marki , to do ciężarówki ma być ?
Slova: Możesz oczywiscie stosować oleje z dodatkiem LS ale to łatwo sprawdzić , podnieś zadek auta do góry daj na "N" i pokręć jednym kołem jak przeciwne kręci się w tym samym kierunku masz szpere LS jak kręci się w przeciwnym kierunku to nie masz LS i możesz zastosować olej 75W140 bez dodatku LS np. Amsoil 75W140.
Ja uważam że Millers ma jedne z najlepszych olejów do mocno obciążonych mostów tak jak i Amsoil ja nie pomogę jeśli to ma być Motul czy Castrol.
Sprawdz jaki masz układ z tyłu ja sądzę że masz zwykły most .
Do chłodnicy polecam płukankę przemyć szlaufem i wodą i zalać doskonały płyn z Prestone który mamy w dobrych cenach nie musi być koncentrat choć i ten z dodatkiem wody demineralizowanej będzie dobrym rozwiązaniem.
Środków do konserwacji profili zamkniętych nie mam , najlepszy na śiecie to Noxudol.
Jeśli chodzi o filterki to mam ale podaj mi proszę roznik, dokładnie model i moc silnika abym mógł zaproponować coś konkretnego
Pozdrówka
Czekam na odpowiedz od Was
(2015-02-28, 11:46 AM)Slova napisał(a): [ -> ]Lipapawel: nie handluję Delvaciem mogę cos innego polecić ?
To ma być konkretnie ten olej czy może być innej marki , to do ciężarówki ma być ?
Tak dokładnie, ale dzięki zamówiłem z allegro, bo potrzebowałem "na już"
(2015-03-04, 04:48 PM)Croom napisał(a): [ -> ]Witajcie,
SalomonMoor: Na jakim oleju autko obecnie jexdzi i czy coś ubywa oleju na 1000km ?
Niestety nie wiem co obecnie siedzi w silniku. Auto m-c temu kupiłem a sprzedający nie pamiętał co wlane. Oleju ubywa. Jednak nie wiem czy go zjada, czy to tylko wina stwierdzonego wycieku spod miski olejowej.
P.S. Jak masz uszczelkę miski olejowej to też poproszę