Tylko Jeep Klub Polska

Pełna wersja: ZmienOlej.pl - Oferta specjalna dla wszystkich Jeepnietych
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Witam,
PAczki wysyłam w większości w tym samym dniu tak że raczej szybko.
A co do oleju do quadra drive to pasuje wlać na jeden litr/ butelkę quartową jeden taki dodatek Amsoil Limited Slip:
https://zmienolej.pl/pl/dodatki-do-oleju...dyferencja
(2018-10-28, 11:21 PM)Croom napisał(a): [ -> ]Witam,
PAczki wysyłam w większości w tym samym dniu tak że raczej szybko.
A co do oleju do quadra drive to pasuje wlać na jeden litr/ butelkę quartową jeden taki dodatek Amsoil Limited Slip:
https://zmienolej.pl/pl/dodatki-do-oleju...dyferencja

"Jedna tubka 118 ml wystarcza na maksimum 4 litry oleju przekładniowego"

to w końcu jak ? Smile
Szukam i szukam........ jakoś nie umiem się do szukać info ile oleju wchodzi do mostów oraz reduktora.... raz już pytałem ale echooooo .............
Cherokee 2,8 CDR automat 2003;
Może dowiem ile i czego......?
Pozdrawiam Henryk.
Witam,
Do quadra drive włąściwie trzeba dać jedną tubkę na jedną butelkę bo to nieco inne zastosowanie i ochrona tarczek.

Henryk: Dyfer przód masz 1.24L polecam TITAN SINTOPOID LS SAE 75W-140
https://zmienolej.pl/pl/oleje-przekadnio...-75w140-1l
Tylni dyferencjał 2L olej jak wyżej a jeśli masz quadra drive to polecam Amsoil 75W140:
https://zmienolej.pl/pl/oleje-przekadnio...-svo-0946l
i do tego dwie tubki dodatku Limited Slip (LS)
https://zmienolej.pl/pl/dodatki-do-oleju...dyferencja
Reduktor 1,4-1,6 L. zwykły ATF np.
https://zmienolej.pl/pl/oleje-przekadnio...tf-4000-1l
Albo najlepszy z Amsoil ATF :
https://zmienolej.pl/pl/oleje-przekadnio...-atf-0946l
Automat to pewnie ten 5 biegowy Pojemność układu smarowania 3,8-4,73 L. Napełnienie serwisowe.
Olej jaki bym polecił to https://zmienolej.pl/pl/oleje-przekadnio...tf-4400-1l
Alternatywnie w/w olej Amsoil ATF.

No i to tyle chyba.

Pozdrówka
PIotrek
Hej, dziękuję Ci bardzo za informację już myślałem że umrę w nieświadomości haha.
Bardzo Ci dziękuję. Pozdrawiam Henryk
----
,,Do quadra drive włąściwie trzeba dać jedną tubkę na jedną butelkę bo to nieco inne zastosowanie i ochrona tarczek,,
Sorki ........a co to znaczy ?. qadra drive ?
i jeszcze jedno pytanie mam a mianowicie czy napędy można zmieniać w trakcie jazdy? Oraz czy po zmianie napędu terenowego na zwykły na tył należy cofnąć samochodem ? wiem ...dziwne pytanie , ale tak mi kolega powiedział ups....Wink
Poczytaj na jeepnieci.pl o układach przeniesienia napędu Quadra Drive
Nie, cofać nie trzeba ponieważ nie ma sprzęgiełek w piastach.
Jeżeli masz Quadra Drive lub Quadra Trać to z 4h na 4low i odwrotnie przełączasz tocząc się ok 5km/h. Wcześniej wybierak skrzyni biegów na N, 4h - 4lo i wybierak na D
Henryk112 masz normalny samochód bez blokad więc nic nie trzeba cofać, zatrzymywać się chyba że masz coś zmodyfikowanego.
Oczywiście polecam zatrzymać się jak włączasz reduktor nastąpi szarpnięcie i wtedy można jechać ale tylko na luźnej nawierzchni.
Ogólnie rzecz biorąc zawsze powinno się w Jeepach zatrzymać pojazd jak mamy zamiar zmienić bieg z redukcyjnego na normalny i na odwrót to chroni układ przeniesienia napędu przed zużyciem.
(2018-10-31, 12:08 AM)Croom napisał(a): [ -> ]Henryk112 masz normalny samochód bez blokad więc nic nie trzeba cofać, zatrzymywać się chyba że masz coś zmodyfikowanego.
Oczywiście polecam zatrzymać się jak włączasz reduktor nastąpi szarpnięcie i wtedy można jechać ale tylko na luźnej nawierzchni.
Ogólnie rzecz biorąc zawsze powinno się w Jeepach zatrzymać pojazd jak mamy zamiar zmienić bieg z redukcyjnego na normalny i na odwrót to chroni układ przeniesienia napędu przed zużyciem.
Błąd.
Instrukcja wyraźnie mówi o przełączaniu w trakcie toczenia się samochodu ok 5 km/h.
Blokady także ma, gerodisc przód - tył i VariLock w dyfrach.
Czy ten olej:
https://zmienolej.pl/pl/oleje-przekadnio...w140-ls-1l
jest też dostępny w wersji 5l?
Przymierzam się do zamówienia.
Jaki olej polecisz z Twojej oferty do turbodoładowanego diesla o b dużym przebiegu ( ponad 350 tys ) ?
Cześć kupiłem właśnie Jeepa Grand cherokee 4.7 HO z 2004 roku, 258 koni, quadra drive, 170 000 km przebiegu, auto będzie używane w 99% na asfalcie. Chciałbym zmienić w nim wszystkie możliwe oleje i filtry. Czy jesteś w stanie przygotować dla mnie kompletną ofertę oleje + filtry, które potrzebuje, z góry dziękuje za odpowiedź.
(2018-11-05, 12:10 PM)xdikip napisał(a): [ -> ]Czy ten olej:
https://zmienolej.pl/pl/oleje-przekadnio...w140-ls-1l
jest też dostępny w wersji 5l?
Przymierzam się do zamówienia.

(2018-11-13, 08:52 PM)radek1 napisał(a): [ -> ]Cześć kupiłem właśnie Jeepa Grand cherokee 4.7 HO z 2004 roku, 258 koni,  quadra drive, 170 000 km przebiegu, auto będzie używane w 99% na asfalcie. Chciałbym zmienić w nim wszystkie możliwe oleje i filtry. Czy jesteś w stanie przygotować dla mnie kompletną ofertę oleje + filtry, które potrzebuje, z góry dziękuje za odpowiedź.

Pewnie napisz mi dokłądną specyfikację na maila biuro@zmienolej.pl to wszystko przygotuje.
Warto abyś mi nadmienił czy potrzebujesz coś raczej budzetowego czy raczej coś dobrego.
Jestem do dyspozycji
Hej,

Olej silnikowy Specol 5W30 Premium synthetic C3 4L+1L
Olej przekładniowy Ravenol ATF+4 4L
Olej przekładniowy Specol Hipospec GL-5 Synthetic 75W140 LS 1L razy 4 - lub jak jest większe opakowanie.

Możesz mi skomponować takie zamówienie i jaka cena?
Pozdrawiam,
(2018-11-15, 11:49 AM)xdikip napisał(a): [ -> ]Hej,

Olej silnikowy Specol 5W30 Premium synthetic C3 4L+1L
Olej przekładniowy Ravenol ATF+4 4L
Olej przekładniowy Specol Hipospec GL-5 Synthetic 75W140 LS 1L razy 4 - lub jak jest większe opakowanie.

Możesz mi skomponować takie zamówienie i jaka cena?
Pozdrawiam,

Jasne proszę o maila biuro@zmienolej.pl to wykonam fv proformę ze wszystkimi cenami.
Specola z spec. ATF +4 byś ne chciał ?

Amsoil zaczął robić takie opatentowane opakowania w ...saszetce które wytrzymują kilkaset kg nacisku.
Co o tym myślicie ?

[Obrazek: 46151916_1959676570791535_27578993294138...e=5C87E650]
[Obrazek: 46126339_1959676554124870_88430679728775...e=5C7CD101]
Zaj*biste. Szczególnie w przypadku mostów, gdzie dość ciężko jest nalać olej ze zwykłego opakowania. A jeszcze jakby wpadli na to, żeby porobić wszelkie możliwe oleje w takich opakowaniach i np. ilościach 0,5l, to byłaby bajka - można by było w dłuższe podróże wziąć wygodny zapas na ewentualne awarie i dolewki...
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37