Mam troche papierów z warsztatu gdzie było auto serwisowane. Sprawdzę, może w nich będzie coś na temat oleju silnikowego. A co do skrzyni (AX5), reduktora (231) i przedniego mostu (dana 30)?
Możesz liczyć na zamówienie przez stronę
Dzięki jak coś to służę pomocą.
Ja mimo wszystko przód i tył 75W140 a jak jest układ LS to dodatek z Amsoil.
Jesli chodzi o skrzynie automatyczną i reduktor to olej ATF i tutaj najlepsza propozycja to Amsoil ATF:
http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje/prz...46l-detail
Jestem do dyspozycji
Pozdrówka
Croom,
poszło zapytanie kanałem prywatnym.
Pozdrawiam,
Łukasz
Dziękuję za zapytania.
Jak coś dajcie znać.
Pozdrówka
Mam pytanie zbliża się wymiana Oleju w Grand Cherokee - 4.7 H.O. rok 2003 i :
po kupnie podobno był Castrol Syntetyk 5w30
po dyskusji na forum kupiłem Mopar 5w30 (tylko podobno to Mineralny)
I czy mogę teraz przejśc na AMSOIL 5w30 Syntetyk czy lepiej zostać przy Mopar??
Od wymiany nic nie bierze oleju. Autko jeżdżone na czarnym i od czasu deptane bo 260KM kusi
Bo podobno od Mopara Mineralnego AMSOIL jest lepszy bo jest Syntetykiem?
Kupilem 2 galony oleju 5W20 do Hemi. Zamowienie bardzo szybko zrealizowane, solidnie zapakowane.
Fiolek oczywiście nie ma co porównywać tego MOpara sprzedawanego w PL do Amsoil to porównanie oleju mineralnego do pełnego syntetyka najwyższej klasy.
Ja przy takiej mocy bym zalał Amsoil 10W30 będzie idealnhm kompromistem, specyfikacja bardzo podobna do Amsoil %W30 również w 100% syntetyczny olej silnikowy a ochrona minimalnie lepsza.
To ten olej :
http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje-sil...84l-detail
irontom: dziękuję staram się jak mogę
(2015-03-08, 04:27 PM)Croom napisał(a): [ -> ]Olej do tylniego mostu to Amsoil 75W140 + dodatek z LS.
Jedna butelka LS na 2 butelki oleju 75W140.
To ten olej :
http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje/prz...svo-detail
Dodatek LS :
http://www.zmienolej.pl/oferta/dodatki-d...-ls-detail
Czesci zamiennych nie mam ani uszczele ani silikonów.
czesc ... wlasnie zamawiam na twoje stronie olej (amsoil 75w140) z dodatkiem do tylnego mostu.
ale jak to jest z tym dodatkiem z linka ? ... to jest LSD czy coś innego
w opisie na stronie masz ze :
MSOIL Slip Lock to dodatek zaprojektowany, aby wyeliminować drgania obudowy przekładni w samochodach osobowych,
(2015-07-07, 11:44 AM)cicik napisał(a): [ -> ] (2015-03-08, 04:27 PM)Croom napisał(a): [ -> ]Olej do tylniego mostu to Amsoil 75W140 + dodatek z LS.
Jedna butelka LS na 2 butelki oleju 75W140.
To ten olej :
http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje/prz...svo-detail
Dodatek LS :
http://www.zmienolej.pl/oferta/dodatki-d...-ls-detail
Czesci zamiennych nie mam ani uszczele ani silikonów.
czesc ... wlasnie zamawiam na twoje stronie olej (amsoil 75w140) z dodatkiem do tylnego mostu.
ale jak to jest z tym dodatkiem z linka ? ... to jest LSD czy coś innego
w opisie na stronie masz ze :
MSOIL Slip Lock to dodatek zaprojektowany, aby wyeliminować drgania obudowy przekładni w samochodach osobowych,
Też miałem ten dylemant rok temu, kupowałem ams 75w140 do tylnego mostu w xj (mam lsd). Generalnie z mojego rozeznania wychodziło, że jest to olej z dodatkiem do lsd, choć z tego co gdzieś wyczytałem producent pisał, że gdyby most po zalaniu tylko samego oleju dalej "zgrzytał" to należy dodać jeszcze dodatek. Ja zamówiłem dodatek razem z tym olejem i go dodałem. Może bez też byłoby ok., tego nie wiem. Po roku nic się nie dzieje.
Witam,
Teraz patrze że mój post nie wskoczył ale jaja a tyle się napisałem
Przepraszam panowie
cicik: obecnie Dodatku LS nie ma w ofercie czekam na dostawę z USA.
Sam dodatek optymalnie wystarcza na 2 butelki Amsoil jest to dodatek modyfikujący tarcie LS tzw. Limited Slip lepsza alternatywa od Mopara.
Sam olej Amsoil 75W140 nie ma w sobie modyfikatora LS tak jak to mają oleje dedykowany ale we właściwy sposób zabezpiecza i chroni płytki przed zużyciem o czym nie można powiedzieć w przypadku olejów standardowych 75W140.
Dlatego Amsoil pisze że ich oleje 75W140 SVG są kompatybilne z mechanizmamy LS.
WItam,
Motula znam tego oleju bym na pewno nie zalał do mojego reduktora w kontekscie 247.
Tam nie ma co cudować najlepszy wybór to Mobilfluid 424 testowałem lepiej na nim jest niż na Moparze, olej bedący oryginałem ale kosztuje 19.80zł/1L i dostępny jest tytlko w beczkch.
Proponuje wymianę co roku ze względu na koszty albo po każdym topieniu reduktora.
Np. ja kupowałem tutaj :
http://allegro.pl/olej-przekladniowy-mob...14453.html