Tylko Jeep Klub Polska

Pełna wersja: ZmienOlej.pl - Oferta specjalna dla wszystkich Jeepnietych
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
javelin: oczywiście można zasotosować 5W50 ale pod warunkiem że w silniku nie ma Mobila 15W40 - czy taki olej zalewałeś ?
A ja potrzebuję 20 litrów oleju który spełnia wymagania i ma aprobatę SCANIA LDF 3

Najlepiej Mobil Delvac 10W40 XHP LE Smile
Delvaca nie mam bo ceny jakie są na rynku biją o pomstę do nieba i się tutaj nie przebiję chyba że bede kupował gdzież ze wschodu bez akcyzy to sprzedawał jak to się dzieje w PL/
Tak że moge coś innego zaproponowac jeśli inny wybó wchodzi w grę , jak coś to daj znac proszę.
(2015-09-18, 01:04 PM)Croom napisał(a): [ -> ]javelin: oczywiście można zasotosować 5W50 ale pod warunkiem że w silniku nie ma Mobila 15W40 - czy taki olej zalewałeś ?

Właśnie Mobil 15W40 się tam obecnie znajduje...
Cześć,

To ja poproszę o zestaw filtra oleju, paliwa i powietrza oraz o olej silnikowy do 2.8 CRD.
klawiszowy: dziękuję za pytanko ale muszę wiedzieć do czego to ma być czyli model, rocznik, moc silnika.
Daj znać proszę.

javelin: dostałeś moją odpowiedz.
Croom potrzebuje 5L ATF 4+ do skrzyni w WJ 3.1 TD, Co mi możesz zaproponować i dlaczego tak drogo? Smile
Cześć,
Podaj mi rocznik autka.
Czy polecić Ci coś tanszego czy coś najlepszego ?
Osobiście jeżdzę na Amsoil ATF to jest ten olej :
http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje/prz...46l-detail
Ale jest coś tańszego np. ten olej z Millers Oils:
http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje/prz...-5l-detail
Obecnie spełnia :

MOPAR : +3,+4
MITSUBISHI: SP-II, SP-III
TOYOTA: T-II, T-III, T-IV, WS
NISSAN: Matic -D, Matic -C, D, J
HONDA: ATF Z1 (Except CVT)
HYUNDAI and KIA: Rebrands of Mitsubishi
Aisin Warner: JWS 3309
Subaru: Special ATF
JASO: M315 1A
GM: Dexron III, 9986195
Ford: Mercon, M2C 924-A
(2015-09-24, 04:39 PM)Croom napisał(a): [ -> ]klawiszowy: dziękuję za pytanko ale muszę wiedzieć do czego to ma być czyli model, rocznik, moc silnika.
Daj znać proszę.

javelin: dostałeś moją odpowiedz.


No własnie nie za bardzo czaję Smile

Jeżeli miałbym zalane 15W40 jakiegokolwiek producenta i chciałbym przejść na 5W50 to by było ok, ale jeśli mam Mobila to już nie? Czas już na wymianę oleju, więc chciałbym nakarmić Jeepka czymś lepszym.
javelin: ja bazuję na swoim doświadczeniu i jak się się mówi po mobilu naprawdę wychodzą kwiatki o np. przykład taki z mojego podwórka.
Auto : Corolla 1.3 przebieg 200 000km, jeżdziła na mobilu 10W40 Super S.
Pobór oleju ok. 0.35L/1000km , próbujemy Valvoline MAX LIFE 10W40.
Po 300 km pobór oleju wynosił 0.65L czyli na 1000km auto zaczęło brać ok. 2.5L oleju
Wszystko wypłukało, pierścienie wszystko.
Nigdy takich przypadków nie mam jak auto jeździ choćby na Orlenie silniki i pierscienie nie są zawalaone nagarem.
Zreszta podobna sytuacje są po oleju GM 10W40.
Tak że ja w takich przypadkach po prostu staram się podchodzić delikatnie mówiąc bardzo ostrożnie.
Masz pobó na tym oleju ok. 0.5L/1000km ja sę po prostu boję że jak to ruszysz a masz zapewne już standardowo zawalone nagarem w tym pierścienie to pobó być może wzrośnie o 100%.
Powtarzam takich sytuacji nie mam na innych olejach po prostu Mobila oceniam bardzo źle ( proszę nie mylić z Mobil 1 które jeszcze nie dawno miały śietne oleje w 100% syntetyczne)

Przy takim poborze bym wlał ceramizer mam to u siebie w sklepie i działa wyśmienicie.
Zalał olej Fuchs 5W50 na 70-80% powinno być dużo lepiej lub zalać angielski minerał Millers Trident 15W40 co do którego nie mam żadnych negatywnych ocen i wiem że spisuje się doskonale i wlać ceramizer koniecznie.
Płukankę nie koniecznie bo możemy mieć kuku Smile
Tak to widzę

Daj znać.
Sugerujesz, że ceramizer pomorze chociaż trochę zmniejszyć spalanie oleju? Mam podobnie, ale u mnie to już litr na 1000, zalałem valvoline 10w40 (nie wiem, co było wcześniej). I faktycznie, nawet pod korkiem (nie na korku, tylko na dole w pokrywie zaworów) widać nagar, przed zmianą robiłem płukankę, więc pewnie nagar się poodrywał i wyszło szydło z worka.
Nie nagar to często zawilgocony olej i wymiany nie częstsze niż 10 000km przy niestetty krotkich odcinkach.
Często to rezultat stosowania Castrola.
Ceramizer tak w zdecydowanej wiekszości pomaga i na pewno bym to zastosował.
Dzięki Croom, właśnie o to mi chodziło. Rozumiem, ryzyko jest, że zacznie łykać więcej oleju, ale cóż innego mam począć - olej trzeba zmienić, tym bardziej że jak mówisz - zalany obecnie Mobil to dziadostwo. Ceramizer w takim razie kupię, majątku nie kosztuje, a nawet jeśli nie pomoże to też nie zaszkodzi.
Czyli mówisz, że mogę przejść z 15w40 na 5w50 bez płukanki, tylko zwykła wymiana? W takim razie po weekendzie ogarniam temat - muszę tylko najpierw kupić bagnet oleju, bo się ułamał niedawno i nawet nie mogę sprawdzić stanu kasztan
Jak się stosuje ten ceramizer? Do wymiany oleju mam jeszcze hoho, ale jestem szczerze zainteresowany.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37