Tylko Jeep Klub Polska

Pełna wersja: ZmienOlej.pl - Oferta specjalna dla wszystkich Jeepnietych
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
No to teraz pytanie z nieco innej beczki.
Dzisiaj zanabyłem passata b4 w całkiem niezłej kondycji, ofc. 1.9 dizelek. Nie wiem na czym śmigał do tej pory (chyba na orlenie jakimś). Silnik w dobrej kondycji, poleciłbyś jakąś oliwę do niego? Szukam dobrego oleju w przystępnej cenie, bo nie widzę sensu, by lać do akurat tego auta coś z wyższej półki.
Możesz coś powiedzieć o produktach Venol?
Slova: Z tanszych produktów wybrałbym naszego Polskiego Specola to jest ten olej :
http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje-sil...-4l-detail

Cichy: z tego co słyszałem to niemiecki olej z DDR-owskiej rafinerii we Frankfurcie nad Odrą raczej bez pozytywów dla mnie półka jakościoowa olejów GM, Wolf.
Wybrałbym zdecydowanie w mojej ocenie lepszy produkt Orlen czy Lotos.
Zobacz choćby naszego Specola jakie ma parametry i można go porównać z wieloma czołowymi markami Smile

Dzięki wielkie kolego za błyskawicznie wysłanie oleju do skrzynki dla mojej 5.9-tki
To ja dziękuję staram się jak mogę.

Moi drodzy mam już rewelacyjny dodatek do olejów przekładniowych które wymagają dodatku LS ( np. quadra drive i inne blokady które wymagają oleju z dodatkiem LS)
Zapraszam serdecznie :
http://www.zmienolej.pl/oferta/produkty/...-ls-detail
No kurde no, czemu dopiero teraz Very Happy?
Jest to produkt importowany droga morska to ok. 4-5 tygodni a w praktyce miesiąc czy nawet dwa.
Ale już nie powinno braknąć.
Mnie cieszy że wreszcie jest .
Croom,
jest ZJ 4.0, 128 tysięcy przejechane, kupiłem go w styczniu br i zalałem Moparem 10W40 przez te 8 miesięcy przejechałem ok 8 tysięcy km i w sumie dolałem może z pół litra oleju. teraz wymieniłem olej na Valvoline SynPower 5W40 bo idzie zima a auto stoi na dworzu.
Wydaje mi się ze z rana na zimnym silniku słychać pukanie. popychacz? w każdym razie wcześniej było lepiej. co byś doradził zalać bo chyba za "rzadki" ten 5W40 i go zleje.
(2015-10-29, 10:48 AM)Te eS napisał(a): [ -> ]jest ZJ 4.0, 128 tysięcy przejechane,

Wy naprawdę sami wierzycie w te przebiegi w swoich autach??????????? Shocked Shocked Shocked
(2015-10-29, 11:12 AM)Jaek37 napisał(a): [ -> ]
(2015-10-29, 10:48 AM)Te eS napisał(a): [ -> ]jest ZJ 4.0, 128 tysięcy przejechane,

Wy naprawdę sami wierzycie w te przebiegi w swoich autach??????????? Shocked  Shocked  Shocked


BŁOGOSŁAWIENI CI KTÓRZY NIE WIDZIELI A UWIERZYLI Rock

ten taki ma, ale nie twierdze że to dobrze. bo auto stało 6 lat w garażu nie używane.
Tees: ja uparcie mówię że do 4.0L ma być 10W30
Wedle choćby tego :
http://www.wjjeeps.com/service/maintenance_wj.htm

Do V8 i 4.7 5W30 a do 4.0 oraz wersji H.O 10W30 nic innego.
Ja oczywiscie polecam Amsoil 10w30 dlaczego ?
Na poprzedniej stronie pokazałem szklanki z 4.0

Widziałeś ?

[Obrazek: XzxDfS.jpg]

Teraz pytanie czy olej 10W40 czy 5W40 który jest nadal olejem mineralnym w klasie SAE 40 bedzie w stanie przez te male otworki efektywnie nasmarować wszystko ?
Przy rozruchu zwłaszcza przy ujemnych temp. olej SAE 40 czyli 10W40 albo 5W40 jest po prostu za gesty aby wszystko od samego poczatku efektywnie nasamrować.
Jeżdzę obecnie na Amsoil 10W30 mam ciśnienie nie gorsze od 10W40 a smarowanie nastepuje od samego poczatku i to daje gwarancję że szklanki są smarowane od samego poczatku.
Ja bym zrobił dobrą płukanke i zalał porzadny olej 10W30 a nie żaden 10W40 oczywiście moja teoria może mieć wielu oponentow ale proszę zobaczyc te otworki i zobaczyc jak olej 10W40 zachowuje sie wzgledem kadego oleju 5W30 czy 10W30 na bazie syntetycznej.

To tak samo jak z HEMI ludzie leją 5W30 a ma być 5W20 nie wiem dlaczego.
Na tym AMISOiLu który dziś zalałem jest opis że to long life i na 25 000 Mil, czy można wydłużyć wymiany czy dalej co 10 000 km nowy ??
Dzięki Croom,
Zamawiam u ciebie Amsoila 10W30
Patrykk: Amsoil pisze faktycznie że wymiana może być nawet co 40 000km rocznie lub w warunkakch ciężkich co 24000km , sugeruje również zastosowanie ich syntetycznych filtrów oleju których w Polsce nie ma a które pasuje zamówić Smile
Ale warto wziąśc pod uwagę fakt że jazda na którkich odcinnkach powoduje że olej się rozrzedza paliwem jego lepkość i podatkość na utlenianie może być wieksza tak że warto by było zrobić analizę laboratoryjną oleju ( u nas każdy olej 160zł brutto) aby zweryfikować jego przydatność do dłuższego interwiału albo śmiao założyć te 15000km rocznie bo tyle olej na pewno wytrzyma.
Ile km rocznie będziesz robił ? albo może inaczej ile km od zimnego rozruchu będziesz robił ?

Te es: to ja dziękuję !
ja robię ok 45-60 tyś rocznie, rzadko mniej niż 15 km trasy, zazwyczaj koło 20 albo długie po kilkaset km ( po odpaleniu nie w ciągu dnia )
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37