ZmienOlej.pl - Oferta specjalna dla wszystkich Jeepnietych - Wersja do druku +- Tylko Jeep Klub Polska (https://www.jeep.org.pl/forum) +-- Dział: G I E Ł D A (https://www.jeep.org.pl/forum/forum-5.html) +--- Dział: FIRMY (https://www.jeep.org.pl/forum/forum-28.html) +--- Wątek: ZmienOlej.pl - Oferta specjalna dla wszystkich Jeepnietych (/thread-42906.html) |
ZmienOlej.pl - Oferta specjalna dla wszystkich Jeepnietych - Croom - 2014-06-04 Witam serdecznie. Prowadzę ogólnopolski sklep internetowy i stacjonarny http://www.zmienolej.pl W zakładce kontakt jest nasz adres. Specjalizujemy się tylko i wyłącznie w najwyższej klasie światowej olejach silnikowych, przekładniowych dodatkach do olejów i paliw. Mamy w ofercie układy hamulcowe EBC Dla każdego Jeepnietego który zaloguje się na naszej stronie www.zmienolej.pl mam specjalny kupon rabatowy po wpisaniu którego wszystkie ceny na sklepie zostaną obniżone o 5%. Aby uzyskać kod rabatowy proszę o wiadomość priv. Jesteśmy dystrybutorami olejów marki Amsoil. Oleje tej firmy są uznawane na świecie jako jedne z najlepszych o czym świadczą testy, opinie klientów i wyniki badań. Dodatkowo jesteśmy dystrybutorami olejów i smarów marki Millers Oils zaliczanego do jednego z najlepszych producentów olejów do silników i skrzyń również tych używanych w motorsporcie. Ponad 50% zawodników w Polsce jeździ w sporcie na produktach Millers Oils. Alternatywnie polecamy oleje Fuchs który produkuje oleje na pierwszy montaż do ok. 70% producentów silników, skrzyń oraz amortyzatorów. Na koniec mam ofertę spoecjalną dla każdego kto szuka doskonałych hamulców firmy EBC. Tutaj mamy doskonałe ceny i doradztwo w tym zakresie. Jeśli ktoś jest z Krakowa okolic zapraszam do sklepu a każdemu innemu oferujemy wysyłkę kurierem w ciągu 12 godzin. Staramy się profesjonalnie dobrać olej do każdego silnika, skrzyni, dyfra czy to w aucie rajdowym czy wyprawowym, dobrać hamulce do stylu jazdy itp. Zapraszam do zadawania pytań, liczę że poprzez profesjonalne doradztwo dobierzemy najlepsze oleje do każdego samochodu każdego Jeepnietego. Na szybko: Jeden z najlepszych olejów przekładniowych ATF +4 który powoduje że jako jedyny na świecie oferuje taką kulturę pracy i nie przegrzewanie się skrzyni http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje/przekladniowe/signature-series-multi-vehicle-synthetic-automatic-transmission-fluid-0-946l-detail Cena dla Jeepnietego za 1 butelkę quartową 0.946L - 42zł brutto z VAT-em. Info ze strony producenta: http://www.amsoil.com/shop/by-product/transmission-fluid/automatic/signature-series-multi-vehicle-synthetic-automatic-transmission-fluid/ Inny olej Amsoil ATF do najnowszych aplikacji gdzie wymaga się uwaga Ford MERCON® LV, SP; GM DEXRON® VI; !! http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje-przekadniowe/amsoil-signature-series-fuel-efficient-synthetic-automatic-transmission-fluid-0-946l-detail Info ze strony producenta : http://www.amsoil.com/shop/by-product/transmission-fluid/automatic/signature-series-fuel-efficient-synthetic-automatic-transmission-fluid/ Cena dla Jeepnietego za 1 butelkę quartową 0.946L - 42zł brutto z VAT-em. Dodatek BG LSI tłumiący drgania również w dyferencjałach o ograniczonym poślizgu . Preparat BG LSII może być stosowany z dowolnym smarem przekładniowym w układach z ograniczonym poślizgiem. Jest to również doskonały preparat do eliminowania drgań w układach stałego napędu na cztery koła. Składniki preparatu BG LSII sprawiają, iż praca przekładni dyferencjału jest płynna i cicha, a dodatki zawarte w smarze przekładniowym działają ze zwiększoną skutecznością. Jeden z najlepszcyh środkó na świecie zamiast innych domieszek do ukłądów wymagajacych olejów z LS. Info ze strony producenta: http://www.bgprod.com/catalog/drive-line/bg-lsii-limited-slip-axle-additive-concentrate/ Cena dla Jeepnietego za jedną butelkę 65zł brutto. Najlepszy na świecie olej do kazdego Hemika klasa 5W20 niwelujący charakterystyczne cykanie na innych olejach. Amsoil 5W20 1 butelka 0.946L - 38zł brutto. Ilość ograniczona już w Polsce. To ten olej: http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje-silnikowe/amsoil-5w20-signature-series-100-synthetic-motor-oil-0-946l-detail Info ze strony producenta: http://www.amsoil.com/shop/by-product/motor-oil/gasoline/sae-5w-20-signature-series-100-percent-synthetic-motor-oil/ Jedyny olej który daje gwarancję przebiegu rocznego nawet 40 000km w silniku benzynowym ! Jeśli ktoś chce poprawić korekcję wtrysków , oczyścić cały układ zasilania to polecam bodajże najlepszy na rynku tego typu dodatek do diesla ! http://www.amsoil.com/shop/by-product/motor-oil/gasoline/sae-5w-20-signature-series-100-percent-synthetic-motor-oil/ info ze strony producenta: http://www.amsoil.com/shop/by-product/fuel-additives/diesel/diesel-injector-clean/ Cena dla Jeepnietego - 29zł brutto. Oczywiście wystawiam faktury VAT , zapraszam każdego do sklepu stacjonarnego jak i internetowego oraz do zakupów . Info na temat kodu rabatowego dla kazdego Jeepnietego na priv jak pisałem W celu doboru oleju, smaru proszę tutaj pisać myślę że bede w stanie pomóc każdemu. Pozdrawiam serdecznie Piotrek www.zmienolej.pl - Tsubasa - 2014-06-11 Witam Co polecacie do mostów przód, tył i reduktora w Grand WJ? Zbliża się termin przeglądu olejowego i szukam czegoś dobrego.. Do skrzyni też by się przydał. Jaki czas oczekiwania na towar? Można osobiście odebrać? Dzięki za odpowiedź - Croom - 2014-06-11 Witaj, Dzieki za zapytanie. Jesli chodzi o dobór olejów to zazwyczaj robię dokładną analize jakie auto stan techniczny i jak eksploatowane. Jeśli chodzi o dostepność do mamy na miejscu tylko same oleje, smary i dodatki specjalistyczne w sklepie do którego kazdego zapraszam codziennie Dane sklepu : http://www.zmienolej.pl/kontakt Jeśli chodzi dobór oleju do Twojego modelu to wszystko zależy czy chcesz cos naprawdę dobrego czy tańsze oleje przeciętnej klasy. Na przód jeśli dyfer otwarty 75W90 z Amsoil SVG: http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje/przekladniowe/amsoil-75w90-gl5-severe-gear-synthetic-extreme-pressure-ep-0-946l-detail Produkt najbardziej innowacyjny na rynku z nanocząsteczkami które redukuja tarcie to Millers Oils EE 75W90: http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje/przekladniowe/millers-75w90-ee-transmission-gl4-gl5-1l-detail Jeśli zjeżdzasz z asfaltu i jeździsz choćby w lekkim terenie lub extremalnie wtedy: Amsoil 75W140: http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje/przekladniowe/amsoil-75w140-severe-gearr-synthetic-ep-gear-lube-0-946l-svo-detail Ty masz otwarty dyferek czy masz układ wymagający LS np. quadra drive ? Na tył tylko i wyłacznie olej 75W140 i niedościgniony jest tutaj powyższy Amsoil 75W140. Co ciekawe mosty na tym oleju grzeja się zdecydowanie wolniej kazdego innego oleju na rynku. Daj znac czy masz układ z ograniczonym poślizgiem. Do reduktora mamy wyłacznie Mopar-a, którego obecnie nie mam bo czekam na olej z Amsoil . Jeśli masz reduktor Transfer Case NV247 to nie wolno używać oleju ATF tylko przekładniowy, dla mopara robi to z tego co słyszałem Exxon ale nie mam pewnosci. W USA wiele uzytkowników stosuje z powodzeniem : http://www.amsoil.com/shop/by-product/hydraulic-oil/synthetic-tractor-hydraulic-transmission-oil-sae-5w-30/?code=ATHQT-EA Tak że jeśli czas nagli to kup Mopara ceny są różne na rynku. Specyfikacja wiążąca tylko MS-10216, choc jak wspomniałem ludzie robią duże przebiegi za oceanem na Mobilfluid 424 Skrzynia musi spełniać ATF +4 tutaj głównymi kryteriami jest kilka elementów takich jak odpornosc na wysoka temp. trwałosć i odpornośc na eksydacje i utlenianie itp. Oryginal sie lubi "zagotować" przy jeździe terenowej lub holowaniu przyczep i tu najlepszy olej to Amsoil ATF: http://www.amsoil.com/shop/by-product/transmission-fluid/automatic/signature-series-multi-vehicle-synthetic-automatic-transmission-fluid/?code=ATFQT-EA Alternatywnie tanszy Angielski Millers ATF +4 jeden z najlepszych olejów w europie przynajmniej nie robiony jak w przypadku wielu znanych firm przez podwykonawców: http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje-przekadniowe/atf/millers-atf-millermatic-4-1l-detail U nas w sklepie : http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje-przekadniowe/atf/signature-series-multi-vehicle-synthetic-automatic-transmission-fluid-0-946l-detail Jesli chodzi o dodatki do dyfra przód , tył jesli nie masz akurat szpery, ukladu LSD itp. to polecam jak czesto moczysz mosty i wymieniasz olej częsciej niz 1x w roku Archoil 9100 który chroni przed działaniem wody , minimalizuje tarcie i wycisza cały uklad na czas trwania interwiału. To ten dodatek: http://www.zmienolej.pl/oferta/dodatki-do-oleju/archoil-9100-250ml-nanoboran-potasu-wycisza-silnik-detail A jak juz siedzą czy to wałek, lozysko lub po prostu most wyje lub zaczyna albo dajesz w palnik jeździsz na duzych kolach i bardzo mocno obciązasz uklad to Archoil 9300: http://www.zmienolej.pl/oferta/dodatki-do-oleju/archoil-9300-125ml-nanoceramiczny-dodatek-do-oleju-detail Jak działa w przykładowym F-150 Archoil mozesz zobaczyć na tym przykladzie )) https://www.youtube.com/watch?v=ruJW-nM6xtk Co ważniejsze że ten dodatek obniża średnio spalanie jak sie do oleju silnikowego wleje o ok. 7% więc mozna policzyc Oczywiscie zapraszam codziennie od 8 do 16 zreszta tak już od kilku lat w soboty do 14-tej. Do silnika mozesz zobaczyć ten olej : http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje-silnikowe/amsoil-10w40-100-synthetic-premium-protection-motor-oil-0-946l-detail Praktycznie najlepszy olej w pełni syntetyczny na którym WJ-ty w USA robią setki tysmil bez remontow. Temp. oleju jest najnizsza i co ciekawe wentykatory załaczają sie na nim incydentalnie. Daj znać albo zapraszam jak jesteś z małopolski. Serwisu nie mam w razie czego . Pozdrówka Piotrek - gszyp - 2014-06-19 Fantastyczny marketing tylko na jakiej podstawie Kto badał te oleje i porównywał z innymi produktami ASTM - American Society of Testing and Materials (Amerykańskie Stowarzyszenie Badań i Materiałów) dla potrzeb marketingu ? czy jedyne słuszne SAE i API.? Tak tylko pytam z ciekawości tu taki mały teścik AMSOIL VS ROYAL PURPLE http://www.youtube.com/watch?v=1Tt-VKe8Oaw - Croom - 2014-06-22 grzyb: Dziękuję za zapytanie. Oczywiście jest to dla wielu użytkowników cos nowego mimo iz olej jest można powiedzieć dostępny w Polsce od 2010r. Jest oczywiście atakowany przez wielu którzy zajmują się propagowaniem innych rozpoznawalnych na tą chwilę marek bo kliencie niestety im uciekają a że Amsoil ma doskonały marketing to nic tylko można pozazdrościć bo oprócz Castrola na naszym rynku nikt nie ładuje w produkt pieniedzy w takie reklamy. Choć warto mieć na uwadze, że Castrol nie produkuje oleju ale zleca je odpowiednim firmom co oczywiści nie jest złe i podobnie robi Mopar, GM w zależności od rynku. Amsoil produkuje podobnie jak Millers swoje oleje tylko w jednym zakładzie więc nie mamy różnych produktów w zależnosci czy mieszkamy w Niemczech czy USA czy w Polsce. Jeśli chodzi o testy ASTM to masz rację takie testy wedle bardzo precyzyjnych norm tej organizacji się prowadzi o czym można się przekonać przy kazdym produkcie . W USA nie można oszukiwać i wprowadzać klienta w błąd za co grozi po prostu proces i często wielomilionowe kary powodujace plajtę danej firmy. Tak, że jeśli Amsoil oficjalnie podaje w swoich zestawieniach testy swojego i oleju konkurencji np. Mobil, Quaker, to jesi takie porównanie wedle konkretnego testu ASTM było by nadużyciem i poświadczeniem nieprawdy juz by zostali dawno bankrutami i musieli zaplacic wielomilionowe odszkodowania bowiem podają do opinii publicznej zestawienia wedle których produkt konkurencji np. X wypada gorzej. Co to znaczy jedyne słuszne API i SAE ? Amsoil podaje różne specyfikacje nie tylko API, SAE ( musi byc podane w konkretnych temeraturach). Zobacz proszę np. na taki pierwszy z brzegu produkt 10W40 Amsoil: http://www.amsoil.com/shop/by-product/motor-oil/gasoline/sae-10w-40-synthetic-premium-protection-motor-oil/ Zobacz na test 4 kulowy . Czy ktokolwiek z producentów podaje wyniki testu na takiej maszynie ? NIE a wiesz dlaczgo bo wielkosc skazy albo ryski jak się mówi niekiedy jest powyzej 1mm ! Nie pokazuje się tego co nie jest do pokazania dlatego we wszystkich produktach na rynku podaje sie bardzo niewiele parametrów fizyko - chemicznych. Tu masz nie dość że olej w 100% syntetyczny bazowany na bazach IV gr.PAO to jest masz olej z wieloma normami i specyfikacjami nie tylko API. Temp. płynięcia -44st.C ! powiem Ci jeszcze coś temp. oleju jest niższa niz na 90% olejach sportowych. W samocodzie normalnym mozesz zaobserwować taką oto ciekawą sprawę, że wentylator się załacza kilkukrotniej żadziej niż na jakimkolwiek innym oleju a jak sie załacza to na bardzo, bardzo krótki okres. Do tego zobacz co Amsoil oficjalnie pisze a pize to przy praktycznie każdym oleju : Diesel Engine Service •Normal Service - Up to 25,000 miles or one year, whichever comes first, or longer based on oil analysis. •Severe Service - Up to 15,000 miles or one year, whichever comes first, or longer based on oil analysis. Gasoline Engine Service •Normal and Severe Service - Up to 15,000 miles or one year, whichever comes first, or longer based on oil analysis. Więc masz oficjalne info że przy ostrej jeździe, cieżkich warunkach eksploatacji w tym holowaniu w silnikach benzynowych olej wytrzyma 15 0000mil czyli na nasze ok. 24 000km !! w dieslu podobnie a przy normalnych warunkach eksploatacji ok. 40 000km Do tego końcówka rury wydechowej dużo czyściejsza bowiem sam olej duzo, dużo leiej radzi sobie z sadzą ! Jesli chodzi o mały teścik to powiem Ci że te testy które podałeś są dobre ale TYLKO w przypadkach przekladni (wałek flex) przekladni katowej, przekładni głównych i to nie zawsze bo to TYLKO jedna ze składowych badań duzo, dużo bardziej wiarygodniejszą metodą jest test na maszynie 4 kulowej którą Amsoil podaje przy kazdym swoim produkcie. Tam masz np. warunki Four Ball Wear Test (ASTM D4172 @ 40 kgf, 150°C, 1800 rpm, 1 hour, Scar in mm) Czyli wedle procedury ASTM na kulki stalowe masz nacisk 40Kg przez jedną godzinę a wszystko kręci sie z prędkoscią 1800 obr/m w uwaga temp. 150st.C Po takim teście sprawdza się lepkość i parametry oleju czy wszystko miesci sie w danych SAE itp. To co pokazałeś nie jest w żaden sposób wiarygodne i nie jest w żadnym stopniu czymś na podstawie czego można stwierdzić czy dany olej jest lepszy czy gorszy. Nie mówię że Royal jest zły ale odnoszę się do testu jakich jest miliony w internecie a luzie sie podniecają że dany olej jest lepszy a drugi gorszy. Zobacz najnowszy test olejów "lekkobieżnych" do których zalicza się również 5W20 który idzie pod hemiki. http://www.zmienolej.pl/top-news/56-amsoil-5w30-signature-series-100-synthetic-motor-oil-najnowszy-test-oleju test 4 kulowy: Zobacz co jest lepsze od Royal-a...amerykański Valvoline ( nie mylic z naszym ) a zobacz co z Mobil 1 skaza na stalowych kulkach 1.6mm podobnie jak Castrol. Oczywiście jeśli test by miał wprowadzić w bład albo nie był prowadzony wedle procedury jak pisze ASTM D-4172 to praktycznie firmy by nie istniało wszystko by trafiło pod oblicze sądu. I na koniec odnosząc się jeszcze do tego filmu jaki podałeś zobacz na ile te testy są miarodajne i co w zestawieniu z olejami wygrywa !!! Jak Ci powiem, że wygrał szampon do włosów to uwierzyłbyś ?? to moze komuś zrobie reklamę heheh A wzięto akurat kilka najlepszych olejów na świecie do testu porównawczego ! Zapraszam do materiału: https://www.youtube.com/watch?v=Ne7ayhPVVYY Powiem, że mój klient kolega i serwis który kazdemu polecę ze wzgledu na uczciwosc i solidność oraz profesjonalizm jakim jest na pewno kazdemu znany z tego forum misiek-Garage stosuje do wielu samochodów z powodzeniem produkty Amsoil. http://www.misiek-garage.pl/ Tak że nie namawiam ale próbuję zachęcic do wypróbowania czegoś innego niż najtansze produkty czy wyświechtane już na rynku oleje nie do końca mające czesto pewne źródło pochodzenia. Pozdrawim i zapraszam Jak cos to proszę dzwońcie 692 452 522, 12 288 32 09 (od 8-17) Albo mailujcie biuro@zmienolej.pl postaram sie pomóc w kazdej sytuacji - emiliob - 2014-06-24 Idę powoli w firmę Amsoil a to ze względu na to, że faktycznie zagłębiłem się w temacie i jest wiele dowodów na to, że są to oleje wysokiej półki. Puki co uznawałem tylko Motul ale chodzą różne słuchy o nim np że są przereklamowane - cena przewyższa jakość i innowacyjność ( choć na pewną są to dobre oleje ) ale jak już płacić 40 zł za litr to może na coś faktycznie dobrego? Puki co aplikuje preparat do czyszczenia wtrysków od Amsoil. I mam pytanie do ZmienOlej.pl Motul 8100 X-clean 5W40 jest HC czy PAO i jak jest z odpowiednikiem AMSOIL Czy jest AMSOIL który by dokładnie odpowiadał normie dla silnika MB 2,7 w jeepach nazywanym CRD ? To samo pytanie tylko w stosunku do skrzyni aut MB które siedzą w CRD ? Druga sprawa z tego co się orientowałem olej u Was jest w litrowych butelkach czy występują w większych ? Może cena jest wtedy atrakcyjniejsza jak w przypadku innych marek? - Croom - 2014-06-24 emiliob: widzę że jesteś z Białegostoku tam polecam chłopaków z Galon oleje. Mają również dodatek do poprawienia korekcji wtrysków w CRD i czyszczenia diesla. Motul 8100 X-Clean cóż sądzę że jest to dobry produkt blendowany na bazie HC i PAO bowiem 100% olejów PAO nie ma nigdzie na rynku cholernie ciężko taki produkt wymieszać z dodatkami i pakietami ZDDP. Odpowiednikiem oleju Motul jest Amsoil 5W40 AFL : http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje-silnikowe/amsoil-5w40-100-synthetic-european-engine-oil-0-946l-detail Info ze strony producenta: http://www.amsoil.com/shop/by-product/motor-oil/gasoline/european-car-formula-5w-40-synthetic-motor-oil/ Co zaleca dokładnie serwisówka do CRD, sądzę że 229.51 i ACEA B4 Masz jakieś info bo ja wolę się opierać na technicznych zalceniach konstruktora nie ASO. Jeśli chodzi o skrzynię to masz 545RFE 5 biegową ? Zapytam bo taką mam zasadę co zaleca producent bo kilka razy się spotkałem że w danym samochodzie były skrzyni e gdzie zalecano fabryczny olej MB. Generalnie na 1 montaż do Mercedesa oleje robi się w Manheim lub ...Gliwicach przez firmę Fuchs nic innego. Fuchs-a też mamy oczywiście . Olej ATF jest w Polsce tylko w quartach 0.946L nie ma w żadnych innych. emiliob napisał(a):Puki co aplikuje preparat do czyszczenia wtrysków od Amsoil. Czekam na info jak się spisuje ? - wrocek66 - 2014-06-27 Polecam Zamówiłem 5W20 i 0W20 ( do Hondy ) , nie miał w dużych bańkach, więc zaproponował w 1 litrowych i cenę zrobił tak ,że wyszło taniej niż w dużych . Do tego dorzucił gratisy - lejek przykręcany do butelki , piankę do szyb i inne. Dostawa na drugi dzień . I co najważniejsze - olej z najwyższej półki. Spoko polecam. - emiliob - 2014-06-27 A ja jutro zalewam dodatek do diesla zboczymy co wyjdzie z tego - Croom - 2014-06-28 Trzymam w kciuki Emil. Daj koniecznie znać. wrocek: dziękuję bardzo staramy się docenić każdego klienta dlatego w 90% kazdy kto u nas cokolwiek kupuje nie dostaje czysty towar ale zawsze jakiś bonusik - emiliob - 2014-07-01 Wstępne obserwacje są takie Zawsze jak się silnik rozgrzał trochę cykał wtrysk lub coś co bardzo to przypominało. Dziś po całodziennej jeździe nie zaobserwowałem cykania. Na P po muśnięciu gazu na chwile lub po prostu przygazowaniu obroty stawały na 1500 i tak trzymał - jedynie obciążenie np ruch kierownicą powodował opadanie obrotów (każdy ruch o jakieś 200 - 300 obr). W tej chwili po muśnięciu gazu obroty wchodzą w zależności jak mocno dodam gazu czyli nie od razu na 1500 ale np na 1000 - 1200 i powoli opadają. Czy to wynik przeczyszczenia układu nie wiem. Albo zaleje filtr i pozwolę mu aby przepuścił środek przez układ albo po prostu doleje do kolejnego baku jak za tydzień pojadę w trasę i wtedy zobaczę co się zmieni. Jedna sprawa że auto na baku z środkiem straciło moc przy przyśpieszaniu mocnym i na poboczu zgasło. Możliwe że czyszcząc poleciał jakiś syf i spadło ciśnienie na listwie CR. Bo potem odpalił i jechał normalnie. Albo dodanie płynu nie miało wpływu a zwykły zbieg okoliczności. Jednak nie żałuje wydanych pieniędzy puki co Gorzej na pewno nie jest Polecam Dodam, że nie wiedziałem w jakim stanie były wtryski bo prób nie robiłem - Croom - 2014-07-02 emiliob napisał(a):Dziś po całodziennej jeździe nie zaobserwowałem cykania. Czyli jest lepiej emiliob napisał(a):Czy to wynik przeczyszczenia układu nie wiem. Jeśli nie robiłeś nic innego w tym samym czasie więc ciężko nie oprzeć się innemu wrażeniu że to właśnie ten dodatek pomógł. Emil ile tego wlałeś czy oby nie przesadziłeś może ? Czy robiłeś korekcję wtrysków ? Jeśli nie to zrób bo bez tego nie można włąściwie oceniać wszystkiego w razie problemów Pozdrówka - luki85 - 2014-08-28 Polecam serdecznie zakup olejów u kolegi Croom, zawsze coś doradzi i ma przyzwoite ceny. Szybka i dobrze zapakowana wysyłka, a było w niej ponad 25 litrów różnych olejów i masa filtrów . Czysta przyjemność. Bardzo dobry kontakt. - Croom - 2014-09-08 Ja bardzo dziękuję. Wreszcie jest jeden z najlepszych olejów 10W40 z Amsoil zapraszam do zadawania pytań. Teraz po zalaniu Amsoil 10W40 po Valvoline 10W40 max-life wreszcei moja V6 mruczy a nie stuka cała klawiatura To ten olej : - Kristoff - 2014-09-10 Croom, Mam jeszcze jakieś 3000km do zmiany oleju, więc się powoli rozglądam. Do silnika 4.7 h.o. rekomendowany olej to Mopar 10w30. Z tego co się orientuję (a orientuję się słabo), moparowski 10w30 spełnia normy (mam nadzieję, że to normy): ilsac gf-5, ms-6395. Co możesz polecić (i w jakiej cenie) zamiast mopara. Potrzebuję 6 litrów. |