Tak ostatnio przy okazji złapanego kapcia (nie wyprzedzajcie ulongów po torach kolejowych, łatwo o uszkodzenie opony jak się z szyn wyskakuje) sfotografowałem swoje hamowniki w ZJ.
Mercedes W220 z silnikiem 2,8 benzyna - tarcze 315mm i czterotłoczkowe Brembo. Nie wstawiłem 330-ek bo to by wymagało 17" felgi, a tego chciałem uniknąć. Ten zestaw na 25mm dystansie wchodzi w seryjną 15" alufelgę ZJ i taki był zamysł jak to robiłem. Ale auto na 31" na seryjnych 15" sprzedało się a w międzyczasie nawinął się drugi jeep a później komplet zregenerowanych śnieżynek. Więc teraz jest na 16" i tu już dystansu nie trzeba (choć jest, bo ładnie wygląda ZJ jak mu się opona licuje z burtą).
Szczegóły:
Dziś nie porwałbym się na tę robotę. Za dużo pieprzenia. Zwrotnica od renixa, dospawane mocowanie czujnika ABS, skomplikowana przejściówka pod zacisk, przejście z metrycznego przewodu na calowy, gówniany punkt wyprowadzenia przewodu z brembo... Są prostsze rozwiązania.
Mercedes W220 z silnikiem 2,8 benzyna - tarcze 315mm i czterotłoczkowe Brembo. Nie wstawiłem 330-ek bo to by wymagało 17" felgi, a tego chciałem uniknąć. Ten zestaw na 25mm dystansie wchodzi w seryjną 15" alufelgę ZJ i taki był zamysł jak to robiłem. Ale auto na 31" na seryjnych 15" sprzedało się a w międzyczasie nawinął się drugi jeep a później komplet zregenerowanych śnieżynek. Więc teraz jest na 16" i tu już dystansu nie trzeba (choć jest, bo ładnie wygląda ZJ jak mu się opona licuje z burtą).
Szczegóły:
Dziś nie porwałbym się na tę robotę. Za dużo pieprzenia. Zwrotnica od renixa, dospawane mocowanie czujnika ABS, skomplikowana przejściówka pod zacisk, przejście z metrycznego przewodu na calowy, gówniany punkt wyprowadzenia przewodu z brembo... Są prostsze rozwiązania.