2013-02-28, 11:15 AM
Ra-v
Do ustawienia w 100% pełnej geometrii zawieszenia jest konieczność przestawienia / przedłużenia TrackBar'ów. Jest kilka sposobów:
- przedni można założyć regulowany ( 370,- ) lub zmienić mocowanie na moście ( 10 minut pracy + wiertarką z wiertłem 10mm ) jeżeli końcówka na oryginalnym drążku jest jeszcze OK i Jeep nie będzie mocno traktowany w terenie !
- tylny można założyć regulowany ( 400,- ) / przerobić na regulowany ( 150,- ) / zamontować podwyższenie drążka na moście ( około 95,- )
[ Dodano: 2013-02-28, 10:17 ]
Czy odpisałem na wszystkie PW
... jak nie to przepraszam i proszę o telefon na moją komórkę
Do ustawienia w 100% pełnej geometrii zawieszenia jest konieczność przestawienia / przedłużenia TrackBar'ów. Jest kilka sposobów:
- przedni można założyć regulowany ( 370,- ) lub zmienić mocowanie na moście ( 10 minut pracy + wiertarką z wiertłem 10mm ) jeżeli końcówka na oryginalnym drążku jest jeszcze OK i Jeep nie będzie mocno traktowany w terenie !
- tylny można założyć regulowany ( 400,- ) / przerobić na regulowany ( 150,- ) / zamontować podwyższenie drążka na moście ( około 95,- )
[ Dodano: 2013-02-28, 10:17 ]
Czy odpisałem na wszystkie PW



... jak nie to przepraszam i proszę o telefon na moją komórkę


