2014-09-10, 10:03 AM
FabiusXJ
Ważne pytanie ... w jakim stanie są resory w Twoim XJcie ?
Jeśli są mocno klapnięte to należy podjechać do kowala żeby dołożył po jednym długim piórze pod główne lagi i wszystko wyklepał żeby auto stało ciut wyżej niż przód po dołożeniu podkładek. Koszt takiej modyfikacji około 550-650,- w Twoich okolicach + nowe klamry z nierdzewki do spięcia resorów - 80,-
Jeśli resory są jeszcze OK to można zastosować same lagi dające około 2.5-3" - 390,- z klamrami z nierdzewki do spięcia resorów.
Reszta części to:
- przednie podkładki na 2.5" - 165,-
- przednie przedłużki amorków na tulejkach - 43,- / na widełkach + nowe tulejki poli w oczka oryginalnych amorków - 125,-
- tylne przedłużki amorków na widełkach przykręcane do karoserii + nowe tulejki poli w oczka oryginalnych amorków - 125,- ( przedłużek na tulejkach raczej tam nie polecam)
- zestaw przedłużeń odbojów na tył i przód do 2.5" - 140,-
- przewody hamulcowe z przodu można we własnym zakresie obniżyć ale przy oryginalnym wahaczu nie naciągają się do końca na wykrzyżach
- tylny przewód hamulcowy można odkręcić od mostu żeby się nie napinał
- jak TrackBar za mocno przeciągnie most na lewo to można przewiercić nowy otwór w mocowanie na moście.
Ceny podałem brutto. Wszystko dostępne od ręki.
W razie pytań dzwoń ! 502 102 502
[ Dodano: 2014-09-10, 10:07 ]
zimnylm Nie produkuje Long Armów do sprzedaży i indywidualnego montażu. Polecam kilku innych kolegów z forum którzy kompleksową montują to u siebie lub wysyłają do klienta do indywidualnego montażu. Szukaj tematów w tym dziale i w warsztacie pod ZJtem.
Ważne pytanie ... w jakim stanie są resory w Twoim XJcie ?
Jeśli są mocno klapnięte to należy podjechać do kowala żeby dołożył po jednym długim piórze pod główne lagi i wszystko wyklepał żeby auto stało ciut wyżej niż przód po dołożeniu podkładek. Koszt takiej modyfikacji około 550-650,- w Twoich okolicach + nowe klamry z nierdzewki do spięcia resorów - 80,-
Jeśli resory są jeszcze OK to można zastosować same lagi dające około 2.5-3" - 390,- z klamrami z nierdzewki do spięcia resorów.
Reszta części to:
- przednie podkładki na 2.5" - 165,-
- przednie przedłużki amorków na tulejkach - 43,- / na widełkach + nowe tulejki poli w oczka oryginalnych amorków - 125,-
- tylne przedłużki amorków na widełkach przykręcane do karoserii + nowe tulejki poli w oczka oryginalnych amorków - 125,- ( przedłużek na tulejkach raczej tam nie polecam)
- zestaw przedłużeń odbojów na tył i przód do 2.5" - 140,-
- przewody hamulcowe z przodu można we własnym zakresie obniżyć ale przy oryginalnym wahaczu nie naciągają się do końca na wykrzyżach
- tylny przewód hamulcowy można odkręcić od mostu żeby się nie napinał
- jak TrackBar za mocno przeciągnie most na lewo to można przewiercić nowy otwór w mocowanie na moście.
Ceny podałem brutto. Wszystko dostępne od ręki.
W razie pytań dzwoń ! 502 102 502
[ Dodano: 2014-09-10, 10:07 ]
zimnylm Nie produkuje Long Armów do sprzedaży i indywidualnego montażu. Polecam kilku innych kolegów z forum którzy kompleksową montują to u siebie lub wysyłają do klienta do indywidualnego montażu. Szukaj tematów w tym dziale i w warsztacie pod ZJtem.