2015-11-10, 09:56 AM
jareckc: właśnie jest dokładnie odwrotnie niż piszesz dlatego Jeepy w Polsce robią np. 150-200 tyś km i zaczynają się często pierwsze problemy wymiany szklanek, remonty silników itp. a w USA te silniki robią po 600 000km na olejach 10W30.
Zapraszam do obszernej lektury gdzie dokładnie omówione jest dlaczego w Polsce pokutuje takie myślenie że lepiej zalać olej który w temp. np. 5st.C jest tak gesty że szklanki nie mają smarowania a w temp. roboczej np. 90st. C oleju zachowuje się lepiej albo tak samo jak olej 5W40, 5W50.
Zwrócice uwagę na zdjęcia jakie publikowałem i dziurki jakie są w szklankach , to nie wirówka Subaru, Mitsubishi czy Toyoty gdzie mamy płytki zaworowe.
Mamy wolnoobrotowe jednostki .
Zapraszam do lektury:
http://www.zmienolej.pl/baza-wiedzy/
Rozdział od 1 do 6 to w większości tekst jednego z najepszych ekspertów olejowych w USA posiadający game samochodów zwykłych jak i Ferrari AE Haas-a mega inteligentny człowiek.
Polecam ten materiał aby uzmysłowić sobie jak myle jest wyobrażenie o olejach w Polsce a przecież wyraźnie producent zaleca do 4.0 olej tylko 10W30 a nie 5W50.
Zapraszam do obszernej lektury gdzie dokładnie omówione jest dlaczego w Polsce pokutuje takie myślenie że lepiej zalać olej który w temp. np. 5st.C jest tak gesty że szklanki nie mają smarowania a w temp. roboczej np. 90st. C oleju zachowuje się lepiej albo tak samo jak olej 5W40, 5W50.
Zwrócice uwagę na zdjęcia jakie publikowałem i dziurki jakie są w szklankach , to nie wirówka Subaru, Mitsubishi czy Toyoty gdzie mamy płytki zaworowe.
Mamy wolnoobrotowe jednostki .
Zapraszam do lektury:
http://www.zmienolej.pl/baza-wiedzy/
Rozdział od 1 do 6 to w większości tekst jednego z najepszych ekspertów olejowych w USA posiadający game samochodów zwykłych jak i Ferrari AE Haas-a mega inteligentny człowiek.
Polecam ten materiał aby uzmysłowić sobie jak myle jest wyobrażenie o olejach w Polsce a przecież wyraźnie producent zaleca do 4.0 olej tylko 10W30 a nie 5W50.