2017-01-30, 02:22 PM
(2016-12-09, 04:34 PM)woytek9 napisał(a): bo ja wiem czy gęsty? jak kupiłem auto jeździł na Mobil1 delvac 15w40 w ciepłe dni w korku ciśnienie oleju potrafiło spaść do niepokojących wartości. zrobiłem płukanie i przeszedłem na 10w60 i teraz jest ok, o dziwo stukanie szklanki trochę ucichło i rzadziej się pojawia. zastanawiam się czy jest coś co mu może pomóc, czy to zostawić i jeździć do póki silnik działa
A jaki olej byś polecił w takim razie, silnik ma przejechane minimum 320tkm (tyle jest na liczniku).
Witam,
Przepraszam że tak późno odpowiada,
Oczywiście jest środek popularny z Liqui Moly tzw. wyciszacz do popychaczy.
http://zmienolej.pl/pl/dodatki-do-oleju/...popychaczy
(2016-12-11, 04:44 PM)Zohan napisał(a): Croom potrzebny olej do Audi a3 1.8 turbo 150 km
Zalany Motulem 5/40
Na 1000 km weźmie ze 100 ml
Co polecasz? Millersa?
Kolega chce go mapować jeszcze lekko.
Ja bym zalał NESTE 5W40 zobacz na parametry to doskonały olej całoroczny.
1L - http://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/3...ity-pro-1l
4L - http://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/3...ity-pro-4l
(2016-12-13, 04:42 PM)Mapa75 napisał(a): Croom.
Zbliża się wymiana oleju w skrzyni, reduktorze i mostach.
Pacjent to JGC 5.7 Hemi ' 05. Możesz coś zaproponować?
Jaki tam jest reduktor znasz jego oznaczenie ?
(2016-12-19, 12:42 PM)driv3r napisał(a): Cześć Croom
Potrzebuję oleju silnikowego do JGC 5.2 V8 96', zalany teraz Fuchs titan cfe 10w40 mos2. Auto ma przebieg 330k km i robię nim dłuższe odcinki trasy.
A jak się ten olej sprawdza czy masz do niego jakieś zastrzeżenia ?
(2016-12-20, 10:27 PM)klasek napisał(a): Croom, jakiś czas temu zakupiłem bańki amsoila 5w20. Ze 3 tyg temu była wymiana, albo mi sie wydaje ale chyba nie, że hemi tick mocno wytłumiony Smile silniczek też jakby lepiej pracował, co prawda w między czasie pare rzeczy poprawiłem/powymieniałem stąd ciężko jednoznacznie stwierdzić, ale poprawa na + jest. Dzięki.
nic dziwnego zalałeś jeden z najlepszych olejów na świecie do tych silników ogólnie do jednostek HEMI
(2017-01-03, 10:45 PM)damian001 napisał(a): Croom na wstępie zaznaczam że ten post nie ma na celu ataku itp. po prostu od dłuższego czasu śledzę ten temat i chciałbym wiedzieć:
Dlaczego jako osoba posiadająca zapewne jakąś wiedzę na temat mechaniki polecasz w silnikach z niewiadomym realnym przebiegiem, które przez nieokreślony czas jeździły na półsyntetyku, lub co gorsza na mineralnym (bo może się zdarzyć że poprzedni właściciel zalewał gówno dla oszczędności i nie uprzedził o tym nabywcy) powrót do oleju syntetycznego?
Generalnie kiedys pokazywałem zużyte popychacze z mojego WJ i to dlaczego się one zużywają szybko , olej syntetyczny 10w30 zawsze będzie efektywniej smarował i cyrkulował niż słabej jakości 10W40 który przy rozruchu działa jak swoistego rodzaju zaklejacz.
To tak w skrócie.
Oczywiście są lepsze i gorsze firmy ja staram się propagopwać sprawdzone i dobre jakościowo marki a sam Amsoil zaliczany jest do ścisłej czołówki jakościowej na świecie .
Pozdrówka