2014-06-11, 11:59 PM
Witaj,
Dzieki za zapytanie.
Jesli chodzi o dobór olejów to zazwyczaj robię dokładną analize jakie auto stan techniczny i jak eksploatowane.
Jeśli chodzi o dostepność do mamy na miejscu tylko same oleje, smary i dodatki specjalistyczne w sklepie do którego kazdego zapraszam codziennie
Dane sklepu : http://www.zmienolej.pl/kontakt
Jeśli chodzi dobór oleju do Twojego modelu to wszystko zależy czy chcesz cos naprawdę dobrego czy tańsze oleje przeciętnej klasy.
Na przód jeśli dyfer otwarty 75W90 z Amsoil SVG:
http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje/prz...46l-detail
Produkt najbardziej innowacyjny na rynku z nanocząsteczkami które redukuja tarcie to Millers Oils EE 75W90:
http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje/prz...-1l-detail
Jeśli zjeżdzasz z asfaltu i jeździsz choćby w lekkim terenie lub extremalnie wtedy:
Amsoil 75W140:
http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje/prz...svo-detail
Ty masz otwarty dyferek czy masz układ wymagający LS np. quadra drive ?
Na tył tylko i wyłacznie olej 75W140 i niedościgniony jest tutaj powyższy Amsoil 75W140.
Co ciekawe mosty na tym oleju grzeja się zdecydowanie wolniej kazdego innego oleju na rynku.
Daj znac czy masz układ z ograniczonym poślizgiem.
Do reduktora mamy wyłacznie Mopar-a, którego obecnie nie mam bo czekam na olej z Amsoil .
Jeśli masz reduktor Transfer Case NV247 to nie wolno używać oleju ATF tylko przekładniowy, dla mopara robi to z tego co słyszałem Exxon ale nie mam pewnosci.
W USA wiele uzytkowników stosuje z powodzeniem :
http://www.amsoil.com/shop/by-product/hy...e=ATHQT-EA
Tak że jeśli czas nagli to kup Mopara ceny są różne na rynku.
Specyfikacja wiążąca tylko MS-10216, choc jak wspomniałem ludzie robią duże przebiegi za oceanem na Mobilfluid 424
Skrzynia musi spełniać ATF +4 tutaj głównymi kryteriami jest kilka elementów takich jak odpornosc na wysoka temp. trwałosć i odpornośc na eksydacje i utlenianie itp.
Oryginal sie lubi "zagotować" przy jeździe terenowej lub holowaniu przyczep i tu najlepszy olej to Amsoil ATF:
http://www.amsoil.com/shop/by-product/tr...e=ATFQT-EA
Alternatywnie tanszy Angielski Millers ATF +4 jeden z najlepszych olejów w europie przynajmniej nie robiony jak w przypadku wielu znanych firm przez podwykonawców:
http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje-prz...-1l-detail
U nas w sklepie :
http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje-prz...46l-detail
Jesli chodzi o dodatki do dyfra przód , tył jesli nie masz akurat szpery, ukladu LSD itp. to polecam jak czesto moczysz mosty i wymieniasz olej częsciej niz 1x w roku Archoil 9100 który chroni przed działaniem wody , minimalizuje tarcie i wycisza cały uklad na czas trwania interwiału.
To ten dodatek:
http://www.zmienolej.pl/oferta/dodatki-d...nik-detail
A jak juz siedzą czy to wałek, lozysko lub po prostu most wyje lub zaczyna albo dajesz w palnik jeździsz na duzych kolach i bardzo mocno obciązasz uklad to Archoil 9300:
http://www.zmienolej.pl/oferta/dodatki-d...eju-detail
Jak działa w przykładowym F-150 Archoil mozesz zobaczyć na tym przykladzie ))
https://www.youtube.com/watch?v=ruJW-nM6xtk
Co ważniejsze że ten dodatek obniża średnio spalanie jak sie do oleju silnikowego wleje o ok. 7% więc mozna policzyc
Oczywiscie zapraszam codziennie od 8 do 16 zreszta tak już od kilku lat w soboty do 14-tej.
Do silnika mozesz zobaczyć ten olej :
http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje-sil...46l-detail
Praktycznie najlepszy olej w pełni syntetyczny na którym WJ-ty w USA robią setki tysmil bez remontow.
Temp. oleju jest najnizsza i co ciekawe wentykatory załaczają sie na nim incydentalnie.
Daj znać albo zapraszam jak jesteś z małopolski.
Serwisu nie mam w razie czego .
Pozdrówka
Piotrek
Dzieki za zapytanie.
Jesli chodzi o dobór olejów to zazwyczaj robię dokładną analize jakie auto stan techniczny i jak eksploatowane.
Jeśli chodzi o dostepność do mamy na miejscu tylko same oleje, smary i dodatki specjalistyczne w sklepie do którego kazdego zapraszam codziennie
Dane sklepu : http://www.zmienolej.pl/kontakt
Jeśli chodzi dobór oleju do Twojego modelu to wszystko zależy czy chcesz cos naprawdę dobrego czy tańsze oleje przeciętnej klasy.
Na przód jeśli dyfer otwarty 75W90 z Amsoil SVG:
http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje/prz...46l-detail
Produkt najbardziej innowacyjny na rynku z nanocząsteczkami które redukuja tarcie to Millers Oils EE 75W90:
http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje/prz...-1l-detail
Jeśli zjeżdzasz z asfaltu i jeździsz choćby w lekkim terenie lub extremalnie wtedy:
Amsoil 75W140:
http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje/prz...svo-detail
Ty masz otwarty dyferek czy masz układ wymagający LS np. quadra drive ?
Na tył tylko i wyłacznie olej 75W140 i niedościgniony jest tutaj powyższy Amsoil 75W140.
Co ciekawe mosty na tym oleju grzeja się zdecydowanie wolniej kazdego innego oleju na rynku.
Daj znac czy masz układ z ograniczonym poślizgiem.
Do reduktora mamy wyłacznie Mopar-a, którego obecnie nie mam bo czekam na olej z Amsoil .
Jeśli masz reduktor Transfer Case NV247 to nie wolno używać oleju ATF tylko przekładniowy, dla mopara robi to z tego co słyszałem Exxon ale nie mam pewnosci.
W USA wiele uzytkowników stosuje z powodzeniem :
http://www.amsoil.com/shop/by-product/hy...e=ATHQT-EA
Tak że jeśli czas nagli to kup Mopara ceny są różne na rynku.
Specyfikacja wiążąca tylko MS-10216, choc jak wspomniałem ludzie robią duże przebiegi za oceanem na Mobilfluid 424
Skrzynia musi spełniać ATF +4 tutaj głównymi kryteriami jest kilka elementów takich jak odpornosc na wysoka temp. trwałosć i odpornośc na eksydacje i utlenianie itp.
Oryginal sie lubi "zagotować" przy jeździe terenowej lub holowaniu przyczep i tu najlepszy olej to Amsoil ATF:
http://www.amsoil.com/shop/by-product/tr...e=ATFQT-EA
Alternatywnie tanszy Angielski Millers ATF +4 jeden z najlepszych olejów w europie przynajmniej nie robiony jak w przypadku wielu znanych firm przez podwykonawców:
http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje-prz...-1l-detail
U nas w sklepie :
http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje-prz...46l-detail
Jesli chodzi o dodatki do dyfra przód , tył jesli nie masz akurat szpery, ukladu LSD itp. to polecam jak czesto moczysz mosty i wymieniasz olej częsciej niz 1x w roku Archoil 9100 który chroni przed działaniem wody , minimalizuje tarcie i wycisza cały uklad na czas trwania interwiału.
To ten dodatek:
http://www.zmienolej.pl/oferta/dodatki-d...nik-detail
A jak juz siedzą czy to wałek, lozysko lub po prostu most wyje lub zaczyna albo dajesz w palnik jeździsz na duzych kolach i bardzo mocno obciązasz uklad to Archoil 9300:
http://www.zmienolej.pl/oferta/dodatki-d...eju-detail
Jak działa w przykładowym F-150 Archoil mozesz zobaczyć na tym przykladzie ))
https://www.youtube.com/watch?v=ruJW-nM6xtk
Co ważniejsze że ten dodatek obniża średnio spalanie jak sie do oleju silnikowego wleje o ok. 7% więc mozna policzyc
Oczywiscie zapraszam codziennie od 8 do 16 zreszta tak już od kilku lat w soboty do 14-tej.
Do silnika mozesz zobaczyć ten olej :
http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje-sil...46l-detail
Praktycznie najlepszy olej w pełni syntetyczny na którym WJ-ty w USA robią setki tysmil bez remontow.
Temp. oleju jest najnizsza i co ciekawe wentykatory załaczają sie na nim incydentalnie.
Daj znać albo zapraszam jak jesteś z małopolski.
Serwisu nie mam w razie czego .
Pozdrówka
Piotrek