2014-06-22, 09:55 AM
grzyb: Dziękuję za zapytanie.
Oczywiście jest to dla wielu użytkowników cos nowego mimo iz olej jest można powiedzieć dostępny w Polsce od 2010r.
Jest oczywiście atakowany przez wielu którzy zajmują się propagowaniem innych rozpoznawalnych na tą chwilę marek bo kliencie niestety im uciekają a że Amsoil ma doskonały marketing to nic tylko można pozazdrościć bo oprócz Castrola na naszym rynku nikt nie ładuje w produkt pieniedzy w takie reklamy.
Choć warto mieć na uwadze, że Castrol nie produkuje oleju ale zleca je odpowiednim firmom co oczywiści nie jest złe i podobnie robi Mopar, GM w zależności od rynku.
Amsoil produkuje podobnie jak Millers swoje oleje tylko w jednym zakładzie więc nie mamy różnych produktów w zależnosci czy mieszkamy w Niemczech czy USA czy w Polsce.
Jeśli chodzi o testy ASTM to masz rację takie testy wedle bardzo precyzyjnych norm tej organizacji się prowadzi o czym można się przekonać przy kazdym produkcie .
W USA nie można oszukiwać i wprowadzać klienta w błąd za co grozi po prostu proces i często wielomilionowe kary powodujace plajtę danej firmy.
Tak, że jeśli Amsoil oficjalnie podaje w swoich zestawieniach testy swojego i oleju konkurencji np. Mobil, Quaker, to jesi takie porównanie wedle konkretnego testu ASTM było by nadużyciem i poświadczeniem nieprawdy juz by zostali dawno bankrutami i musieli zaplacic wielomilionowe odszkodowania bowiem podają do opinii publicznej zestawienia wedle których produkt konkurencji np. X wypada gorzej.
Co to znaczy jedyne słuszne API i SAE ?
Amsoil podaje różne specyfikacje nie tylko API, SAE ( musi byc podane w konkretnych temeraturach).
Zobacz proszę np. na taki pierwszy z brzegu produkt 10W40 Amsoil:
http://www.amsoil.com/shop/by-product/mo...motor-oil/
Zobacz na test 4 kulowy .
Czy ktokolwiek z producentów podaje wyniki testu na takiej maszynie ?
NIE a wiesz dlaczgo bo wielkosc skazy albo ryski jak się mówi niekiedy jest powyzej 1mm !
Nie pokazuje się tego co nie jest do pokazania dlatego we wszystkich produktach na rynku podaje sie bardzo niewiele parametrów fizyko - chemicznych.
Tu masz nie dość że olej w 100% syntetyczny bazowany na bazach IV gr.PAO to jest masz olej z wieloma normami i specyfikacjami nie tylko API.
Temp. płynięcia -44st.C !
powiem Ci jeszcze coś temp. oleju jest niższa niz na 90% olejach sportowych.
W samocodzie normalnym mozesz zaobserwować taką oto ciekawą sprawę, że wentylator się załacza kilkukrotniej żadziej niż na jakimkolwiek innym oleju a jak sie załacza to na bardzo, bardzo krótki okres.
Do tego zobacz co Amsoil oficjalnie pisze a pize to przy praktycznie każdym oleju :
Diesel Engine Service
•Normal Service - Up to 25,000 miles or one year, whichever comes first, or longer based on oil analysis.
•Severe Service - Up to 15,000 miles or one year, whichever comes first, or longer based on oil analysis.
Gasoline Engine Service
•Normal and Severe Service - Up to 15,000 miles or one year, whichever comes first, or longer based on oil analysis.
Więc masz oficjalne info że przy ostrej jeździe, cieżkich warunkach eksploatacji w tym holowaniu w silnikach benzynowych olej wytrzyma 15 0000mil czyli na nasze ok. 24 000km !! w dieslu podobnie a przy normalnych warunkach eksploatacji ok. 40 000km
Do tego końcówka rury wydechowej dużo czyściejsza bowiem sam olej duzo, dużo leiej radzi sobie z sadzą !
Jesli chodzi o mały teścik to powiem Ci że te testy które podałeś są dobre ale TYLKO w przypadkach przekladni (wałek flex) przekladni katowej, przekładni głównych i to nie zawsze bo to TYLKO jedna ze składowych badań duzo, dużo bardziej wiarygodniejszą metodą jest test na maszynie 4 kulowej którą Amsoil podaje przy kazdym swoim produkcie.
Tam masz np. warunki Four Ball Wear Test (ASTM D4172 @ 40 kgf, 150°C, 1800 rpm, 1 hour, Scar in mm)
Czyli wedle procedury ASTM na kulki stalowe masz nacisk 40Kg przez jedną godzinę a wszystko kręci sie z prędkoscią 1800 obr/m w uwaga temp. 150st.C
Po takim teście sprawdza się lepkość i parametry oleju czy wszystko miesci sie w danych SAE itp.
To co pokazałeś nie jest w żaden sposób wiarygodne i nie jest w żadnym stopniu czymś na podstawie czego można stwierdzić czy dany olej jest lepszy czy gorszy.
Nie mówię że Royal jest zły ale odnoszę się do testu jakich jest miliony w internecie a luzie sie podniecają że dany olej jest lepszy a drugi gorszy.
Zobacz najnowszy test olejów "lekkobieżnych" do których zalicza się również 5W20 który idzie pod hemiki.
http://www.zmienolej.pl/top-news/56-amso...test-oleju
test 4 kulowy:
Zobacz co jest lepsze od Royal-a...amerykański Valvoline ( nie mylic z naszym ) a zobacz co z Mobil 1 skaza na stalowych kulkach 1.6mm podobnie jak Castrol.
Oczywiście jeśli test by miał wprowadzić w bład albo nie był prowadzony wedle procedury jak pisze ASTM D-4172 to praktycznie firmy by nie istniało wszystko by trafiło pod oblicze sądu.
I na koniec odnosząc się jeszcze do tego filmu jaki podałeś zobacz na ile te testy są miarodajne i co w zestawieniu z olejami wygrywa !!!
Jak Ci powiem, że wygrał szampon do włosów to uwierzyłbyś ?? to moze komuś zrobie reklamę heheh
A wzięto akurat kilka najlepszych olejów na świecie do testu porównawczego !
Zapraszam do materiału:
https://www.youtube.com/watch?v=Ne7ayhPVVYY
Powiem, że mój klient kolega i serwis który kazdemu polecę ze wzgledu na uczciwosc i solidność oraz profesjonalizm jakim jest na pewno kazdemu znany z tego forum misiek-Garage stosuje do wielu samochodów z powodzeniem produkty Amsoil.
http://www.misiek-garage.pl/
Tak że nie namawiam ale próbuję zachęcic do wypróbowania czegoś innego niż najtansze produkty czy wyświechtane już na rynku oleje nie do końca mające czesto pewne źródło pochodzenia.
Pozdrawim i zapraszam
Jak cos to proszę dzwońcie 692 452 522, 12 288 32 09 (od 8-17)
Albo mailujcie biuro@zmienolej.pl postaram sie pomóc w kazdej sytuacji
Oczywiście jest to dla wielu użytkowników cos nowego mimo iz olej jest można powiedzieć dostępny w Polsce od 2010r.
Jest oczywiście atakowany przez wielu którzy zajmują się propagowaniem innych rozpoznawalnych na tą chwilę marek bo kliencie niestety im uciekają a że Amsoil ma doskonały marketing to nic tylko można pozazdrościć bo oprócz Castrola na naszym rynku nikt nie ładuje w produkt pieniedzy w takie reklamy.
Choć warto mieć na uwadze, że Castrol nie produkuje oleju ale zleca je odpowiednim firmom co oczywiści nie jest złe i podobnie robi Mopar, GM w zależności od rynku.
Amsoil produkuje podobnie jak Millers swoje oleje tylko w jednym zakładzie więc nie mamy różnych produktów w zależnosci czy mieszkamy w Niemczech czy USA czy w Polsce.
Jeśli chodzi o testy ASTM to masz rację takie testy wedle bardzo precyzyjnych norm tej organizacji się prowadzi o czym można się przekonać przy kazdym produkcie .
W USA nie można oszukiwać i wprowadzać klienta w błąd za co grozi po prostu proces i często wielomilionowe kary powodujace plajtę danej firmy.
Tak, że jeśli Amsoil oficjalnie podaje w swoich zestawieniach testy swojego i oleju konkurencji np. Mobil, Quaker, to jesi takie porównanie wedle konkretnego testu ASTM było by nadużyciem i poświadczeniem nieprawdy juz by zostali dawno bankrutami i musieli zaplacic wielomilionowe odszkodowania bowiem podają do opinii publicznej zestawienia wedle których produkt konkurencji np. X wypada gorzej.
Co to znaczy jedyne słuszne API i SAE ?
Amsoil podaje różne specyfikacje nie tylko API, SAE ( musi byc podane w konkretnych temeraturach).
Zobacz proszę np. na taki pierwszy z brzegu produkt 10W40 Amsoil:
http://www.amsoil.com/shop/by-product/mo...motor-oil/
Zobacz na test 4 kulowy .
Czy ktokolwiek z producentów podaje wyniki testu na takiej maszynie ?
NIE a wiesz dlaczgo bo wielkosc skazy albo ryski jak się mówi niekiedy jest powyzej 1mm !
Nie pokazuje się tego co nie jest do pokazania dlatego we wszystkich produktach na rynku podaje sie bardzo niewiele parametrów fizyko - chemicznych.
Tu masz nie dość że olej w 100% syntetyczny bazowany na bazach IV gr.PAO to jest masz olej z wieloma normami i specyfikacjami nie tylko API.
Temp. płynięcia -44st.C !
powiem Ci jeszcze coś temp. oleju jest niższa niz na 90% olejach sportowych.
W samocodzie normalnym mozesz zaobserwować taką oto ciekawą sprawę, że wentylator się załacza kilkukrotniej żadziej niż na jakimkolwiek innym oleju a jak sie załacza to na bardzo, bardzo krótki okres.
Do tego zobacz co Amsoil oficjalnie pisze a pize to przy praktycznie każdym oleju :
Diesel Engine Service
•Normal Service - Up to 25,000 miles or one year, whichever comes first, or longer based on oil analysis.
•Severe Service - Up to 15,000 miles or one year, whichever comes first, or longer based on oil analysis.
Gasoline Engine Service
•Normal and Severe Service - Up to 15,000 miles or one year, whichever comes first, or longer based on oil analysis.
Więc masz oficjalne info że przy ostrej jeździe, cieżkich warunkach eksploatacji w tym holowaniu w silnikach benzynowych olej wytrzyma 15 0000mil czyli na nasze ok. 24 000km !! w dieslu podobnie a przy normalnych warunkach eksploatacji ok. 40 000km
Do tego końcówka rury wydechowej dużo czyściejsza bowiem sam olej duzo, dużo leiej radzi sobie z sadzą !
Jesli chodzi o mały teścik to powiem Ci że te testy które podałeś są dobre ale TYLKO w przypadkach przekladni (wałek flex) przekladni katowej, przekładni głównych i to nie zawsze bo to TYLKO jedna ze składowych badań duzo, dużo bardziej wiarygodniejszą metodą jest test na maszynie 4 kulowej którą Amsoil podaje przy kazdym swoim produkcie.
Tam masz np. warunki Four Ball Wear Test (ASTM D4172 @ 40 kgf, 150°C, 1800 rpm, 1 hour, Scar in mm)
Czyli wedle procedury ASTM na kulki stalowe masz nacisk 40Kg przez jedną godzinę a wszystko kręci sie z prędkoscią 1800 obr/m w uwaga temp. 150st.C
Po takim teście sprawdza się lepkość i parametry oleju czy wszystko miesci sie w danych SAE itp.
To co pokazałeś nie jest w żaden sposób wiarygodne i nie jest w żadnym stopniu czymś na podstawie czego można stwierdzić czy dany olej jest lepszy czy gorszy.
Nie mówię że Royal jest zły ale odnoszę się do testu jakich jest miliony w internecie a luzie sie podniecają że dany olej jest lepszy a drugi gorszy.
Zobacz najnowszy test olejów "lekkobieżnych" do których zalicza się również 5W20 który idzie pod hemiki.
http://www.zmienolej.pl/top-news/56-amso...test-oleju
test 4 kulowy:
Zobacz co jest lepsze od Royal-a...amerykański Valvoline ( nie mylic z naszym ) a zobacz co z Mobil 1 skaza na stalowych kulkach 1.6mm podobnie jak Castrol.
Oczywiście jeśli test by miał wprowadzić w bład albo nie był prowadzony wedle procedury jak pisze ASTM D-4172 to praktycznie firmy by nie istniało wszystko by trafiło pod oblicze sądu.
I na koniec odnosząc się jeszcze do tego filmu jaki podałeś zobacz na ile te testy są miarodajne i co w zestawieniu z olejami wygrywa !!!
Jak Ci powiem, że wygrał szampon do włosów to uwierzyłbyś ?? to moze komuś zrobie reklamę heheh
A wzięto akurat kilka najlepszych olejów na świecie do testu porównawczego !
Zapraszam do materiału:
https://www.youtube.com/watch?v=Ne7ayhPVVYY
Powiem, że mój klient kolega i serwis który kazdemu polecę ze wzgledu na uczciwosc i solidność oraz profesjonalizm jakim jest na pewno kazdemu znany z tego forum misiek-Garage stosuje do wielu samochodów z powodzeniem produkty Amsoil.
http://www.misiek-garage.pl/
Tak że nie namawiam ale próbuję zachęcic do wypróbowania czegoś innego niż najtansze produkty czy wyświechtane już na rynku oleje nie do końca mające czesto pewne źródło pochodzenia.
Pozdrawim i zapraszam
Jak cos to proszę dzwońcie 692 452 522, 12 288 32 09 (od 8-17)
Albo mailujcie biuro@zmienolej.pl postaram sie pomóc w kazdej sytuacji