To w takim razie pytanie do eksperta:
ie wiem, czy w ZJ mam most z LS, czy bez. Można w takim przypadku stosować oleje z już zawartym dodatkiem do LS?
Albo może zrób już konkretną propozycję:
5.2 V8 330tyś (1994), przebiegu, LPG, celuję w olej 10w40, zastanawiałem się nad maxlife.
Olej w ASB był zmieniany w zeszłym roku, na co mam potwierdzenie, więc nie będę tego ruszał. Mam reduktor NV249 bez OD, myślałem nad olejem do ASB (albo Motul Multi ATF, jakiś 75w90 albo ATF+3). Generalnie w przyszłości mam zamiar lać to samo, co do skrzyni, lecz teraz poprzestanę na innym, jednakowy olej zaleję przy okazji wymiany oleju w ASB.
Do mostów - jak już pisałem, nie wiem, czy mam z tyłu LS czy nie. Mam zamiar czasem pomykać w terenie, więc celuję w 75w140, zastanawiałem się nad Motulem lub Castrol Syntrax z zawartym już dodatkiem do LS.
Przy okazji będę płukał chłodnicę, widziałem, że maci specjalne do tego preparaty. Potrzebował będę też koncentratu płynu do chłodnic.
No i do tego oczywiście filtry - oleju w silniku, powietrza, kabinowego w ZJ chyba nie ma.
Będę potrzebował też preparatów do konserwacji profili zamkniętych - macie takie cuda?
Czy macie w ofercie silikon do uszczelniania dyfrów?
ie wiem, czy w ZJ mam most z LS, czy bez. Można w takim przypadku stosować oleje z już zawartym dodatkiem do LS?
Albo może zrób już konkretną propozycję:
5.2 V8 330tyś (1994), przebiegu, LPG, celuję w olej 10w40, zastanawiałem się nad maxlife.
Olej w ASB był zmieniany w zeszłym roku, na co mam potwierdzenie, więc nie będę tego ruszał. Mam reduktor NV249 bez OD, myślałem nad olejem do ASB (albo Motul Multi ATF, jakiś 75w90 albo ATF+3). Generalnie w przyszłości mam zamiar lać to samo, co do skrzyni, lecz teraz poprzestanę na innym, jednakowy olej zaleję przy okazji wymiany oleju w ASB.
Do mostów - jak już pisałem, nie wiem, czy mam z tyłu LS czy nie. Mam zamiar czasem pomykać w terenie, więc celuję w 75w140, zastanawiałem się nad Motulem lub Castrol Syntrax z zawartym już dodatkiem do LS.
Przy okazji będę płukał chłodnicę, widziałem, że maci specjalne do tego preparaty. Potrzebował będę też koncentratu płynu do chłodnic.
No i do tego oczywiście filtry - oleju w silniku, powietrza, kabinowego w ZJ chyba nie ma.
Będę potrzebował też preparatów do konserwacji profili zamkniętych - macie takie cuda?
Czy macie w ofercie silikon do uszczelniania dyfrów?