javelin : proszę o wyrozumiałosć nowa strona się robi mam nadzieje e jeszcze tydzien dwa i bedzie cos nowego a na starą nie chce pchać juz nic.
Wysyłam również mailowo telefonicznie tak ze mozna w ciemno walić.
Wreszcie odebralem z Raffi głowicę zrobiłem cała żeby było juz na tip top bo oleje i silniki to jakieś zboczenie pojeepane u mnie
Za co dziękuję.
Zalałem do mojego WJ 4.0 Amsoil 10W30 wreszcie to chodzi idealnie tak chciał producent , wreszcie popychacze maja smarowanie !
Ja uważam że chyba nie ma lepszego oleju do 4 litrówki nie wiem jak bedzie z ubytkiem, cisnienie na goraco nie schodzi ponizej 3 barów na wolnych obrotach a zimny start wreszcie rzędówka jest smarowana jak należy.
Zobaczcie sobie z ciekawosci jak wygladaja popychacze po 145 000km na olejach 10W40 , widzicie te małe otworki ?
Nie wiem jak podczas mrozów i chłodnych dni olej ma dosmarować je we właściwy sposób tzn. jak olej ma przejsc w odpowiedniej porcji w jednostce czasu przez takie otworki w sytuacji kiedy minerał czy półsyntetyk 10W40 ma konsystencje miodu w chłodne dni czy mróz...
Nie bez kozery producent zaleca do tych silników 10W30 i na tych olejach te silniki jeżdzą i jeżdzą.
Silnik chodzi idealnie jeszcze musze podłączyc LPG aż się nie chce.
Troche to trwało zanim głowica została załozona, jeszcze raz dziękuję Tomkowi i Robertowi z Raffi.
Zalałem olej Amsoil 10W30 jest to olej w 100% syntetyczny:
http://www.zmienolej.pl/millers-oils-mot...w=category
W razie pytań jestem do dyspozycji
Pozdrówka
Wysyłam również mailowo telefonicznie tak ze mozna w ciemno walić.
Wreszcie odebralem z Raffi głowicę zrobiłem cała żeby było juz na tip top bo oleje i silniki to jakieś zboczenie pojeepane u mnie
Za co dziękuję.
Zalałem do mojego WJ 4.0 Amsoil 10W30 wreszcie to chodzi idealnie tak chciał producent , wreszcie popychacze maja smarowanie !
Ja uważam że chyba nie ma lepszego oleju do 4 litrówki nie wiem jak bedzie z ubytkiem, cisnienie na goraco nie schodzi ponizej 3 barów na wolnych obrotach a zimny start wreszcie rzędówka jest smarowana jak należy.
Zobaczcie sobie z ciekawosci jak wygladaja popychacze po 145 000km na olejach 10W40 , widzicie te małe otworki ?
Nie wiem jak podczas mrozów i chłodnych dni olej ma dosmarować je we właściwy sposób tzn. jak olej ma przejsc w odpowiedniej porcji w jednostce czasu przez takie otworki w sytuacji kiedy minerał czy półsyntetyk 10W40 ma konsystencje miodu w chłodne dni czy mróz...
Nie bez kozery producent zaleca do tych silników 10W30 i na tych olejach te silniki jeżdzą i jeżdzą.
Silnik chodzi idealnie jeszcze musze podłączyc LPG aż się nie chce.
Troche to trwało zanim głowica została załozona, jeszcze raz dziękuję Tomkowi i Robertowi z Raffi.
Zalałem olej Amsoil 10W30 jest to olej w 100% syntetyczny:
http://www.zmienolej.pl/millers-oils-mot...w=category
W razie pytań jestem do dyspozycji
Pozdrówka