2015-09-30, 07:11 PM
Czytałem już wątek, chodzi mi raczej o konkrety - co, jak i ile.
ZmienOlej.pl - Oferta specjalna dla wszystkich Jeepnietych
|
2015-09-30, 07:11 PM
Czytałem już wątek, chodzi mi raczej o konkrety - co, jak i ile.
2015-09-30, 09:03 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-09-30, 09:39 PM przez possessed.
Powód edycji: uzupełnienie
)
W moim przypadku Amsoil to trafienie w sedno tarczy☺wypłukałem się czyścidełkem amsoil i polałem ichni 100% synth. Kurde po 1500km kolor nieco sczerniał, na bagnecie nie widzę ubytku a mój 20 letni diabelski VM stuka tylko 3 czy 4 sekundy po odpaleniu. Zastanawiałem się tez czy nie będzie za dobrze z oleum i czy nie będzie 1L dolewki na 100km. Croom doradził a ja zakupiłem i sam zmieniłem( stary olej zlewał się i sączył 2godziny). I teraz mam pewność co do wymiany oleju.
2015-10-01, 02:44 PM
Nie nie to nie chodzi o wszystko co może nazywać się ceramizer ale konkretnie o produkt ceramizer.
To jest to : http://www.ceramizer.pl/component/option.../Itemid,1/ Tak wszystko pisze jak to się stosuje.
2015-10-14, 11:46 PM
Witam.
Właśnie się zalogowałem na Waszej stronie sklepu i mam pytanie jaki olej silnikowy Byś polecił do jeep gr.cheer.5.7 hemi 2005.Do tej pory jeździł na mobil 1 5w30.
2015-10-15, 08:39 AM
Do HEMI tylko i wyłacznie najwyższej klasy 5W20.
To jest dokładnie ten olej : http://www.zmienolej.pl/millers-oils-mot...w=category Tylko i wyłacznie taka lepkość nie polecam 5W30. Olej ma specyfikacje Ford WSS-M2C945-A, WSS-M2C930-A; Chrysler MS-6395 któraś jest wymieniona w książce serwisowej u Ciebie ?
2015-10-15, 10:17 AM
Nic tańszego nie znajdę? Bo tego oleju przez rok musiałem trochę dolać
2015-10-15, 07:05 PM
(2015-10-01, 02:44 PM)Croom napisał(a): Nie nie to nie chodzi o wszystko co może nazywać się ceramizer ale konkretnie o produkt ceramizer.Stosuje ten polski ceramizer, przy pewnych obrotach było słychać u mnie hydrauliczne popychacze zaworów w silniku 4,0l , nie był to jakiś głośny klekot, raczej dźwięk typowy dla tej jednostki , po zastosowaniu tego specyfiku silnik się wyciszył. Ciekaw jestem jak polski ceramizer ma się do Archoil 9300 , czy to sa porównywalne produkty ?
2015-10-16, 08:46 PM
Witam,
Nie bez kozery w naszym sklepie są ceramizery są one po prostu dobre i działają tak jak kolega jareckc wspomnial. Kurierzy DHL robią z tego co wiem na połówce baku ok. 30 km wiecej Nie mam porownania do 9300 ale juz niebawem na moim Jeepie kolejny test wlanie ceramizera do mostów. Marek1973: tanszy może byc np. Fuchs, Millers Zobacz proszę: http://www.zmienolej.pl/oferta/oleje-sil...kosci/5w20 Tak czy inaczej nie zmieniaj na inna lepkosć. Ja teraz wlałem po remoncie głowicy 10W30 do mojego 4.0 WJ i napiszę póxniej jakie błedy robią u Nas majstry te silnikii na takich olejach maja chodzić a nie na jakis mineralach 15W40 czy 10W40 itp.
2015-10-17, 03:07 AM
Croom - ciagle piszesz że macie w ofercie Ceramizer a nie mogę go nigdzie znaleźć w Waszym sklepie... Jakiś link można?
2015-10-17, 07:35 AM
ja zamówiłem przez PW
javelin : proszę o wyrozumiałosć nowa strona się robi mam nadzieje e jeszcze tydzien dwa i bedzie cos nowego a na starą nie chce pchać juz nic.
Wysyłam również mailowo telefonicznie tak ze mozna w ciemno walić. Wreszcie odebralem z Raffi głowicę zrobiłem cała żeby było juz na tip top bo oleje i silniki to jakieś zboczenie pojeepane u mnie Za co dziękuję. Zalałem do mojego WJ 4.0 Amsoil 10W30 wreszcie to chodzi idealnie tak chciał producent , wreszcie popychacze maja smarowanie ! Ja uważam że chyba nie ma lepszego oleju do 4 litrówki nie wiem jak bedzie z ubytkiem, cisnienie na goraco nie schodzi ponizej 3 barów na wolnych obrotach a zimny start wreszcie rzędówka jest smarowana jak należy. Zobaczcie sobie z ciekawosci jak wygladaja popychacze po 145 000km na olejach 10W40 , widzicie te małe otworki ? Nie wiem jak podczas mrozów i chłodnych dni olej ma dosmarować je we właściwy sposób tzn. jak olej ma przejsc w odpowiedniej porcji w jednostce czasu przez takie otworki w sytuacji kiedy minerał czy półsyntetyk 10W40 ma konsystencje miodu w chłodne dni czy mróz... Nie bez kozery producent zaleca do tych silników 10W30 i na tych olejach te silniki jeżdzą i jeżdzą. Silnik chodzi idealnie jeszcze musze podłączyc LPG aż się nie chce. Troche to trwało zanim głowica została załozona, jeszcze raz dziękuję Tomkowi i Robertowi z Raffi. Zalałem olej Amsoil 10W30 jest to olej w 100% syntetyczny: http://www.zmienolej.pl/millers-oils-mot...w=category W razie pytań jestem do dyspozycji Pozdrówka
2015-10-19, 11:01 PM
Witaj,
widziałem Twojego jeepka w raffi - ładny sprzęt a czy polecasz również ten powyższy olej (Amsoil 10W30) do XJ z silnikiem 2,5 benzyna plus LPG ?? de facto to ten sam silnik skrócony o 2 gary a jeśli nie to co innego? jezdze w tej chwili na MOTUL 10w40 synergie plus 6100
2015-10-20, 09:35 AM
Luis: a coś ty tam robił ?
A czy masz jakiś pobór oleju 10W40 ? Ile km rocznie robisz autkiem ? Ja bym zalał ten sam olej ale warto wziąść pod uwagę w jakim stanie technicznym jest silniczek. Cisnienie jak się krztałtuje ? Pozdrówka
2015-10-20, 09:55 AM
Byłem sobie przetrzepać swojego kioska, a Twój stał na parkingu
W sumie dolałem 300 ml na 10 tys km takze chyba wzorowo. Rocznie robie ok 15 tys km, silniczek jest dosłownie igła, przebieg prawdziwy to 222 222 km Ok to dzięki wpierw będzie płukanka i nowy olej POzdrowka
2015-10-20, 10:33 AM
Ja bym zalał płukankę z Amsoil bo wystarcza na silniki wieksze niż 5L oleju i zalałbym Amsoil 10W30 to jest olej w pełni syntetyczny.
Ja do Motula nie jestem przekonany zwłaszcza do 10W40 w tych silnkach. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Szekla4x4.pl Oferta dla Jeeporgowców :) | szekla4x4 | 1 | 28 361 |
2023-03-11, 05:55 PM Ostatni post: Zibi666 |